پیام ویژه

آخرين مطالب

انصارالله؛

عربستان و امارات در راس رژیم‌های عربی خائن هستند بين الملل

  بزرگنمايي:

اخبار ویژه - سخنگوی انصارالله تاکید کرد، مساله‌ای در ابعاد فلسطین و یا پایتختی در حد و اندازه قدس هرگز نابود نخواهند شد. شورای سیاسی این جنبش نیز تاکید کرد، حاکمیت‌های عربستان و امارات در مقدمه حاکمیت‌های خائن نسبت به مساله فلسطین هستند.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از سایت شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به کنفرانس منامه تاکید کرد: مساله فلسطین هرگز از بین نخواهد رفت و امروز این موضوع قدرتمندتر و مصون‌تر از گذشته است.
عبدالسلام گفت: آنچه در کنفرانس منامه مطرح شد، محتوایی ضعیف و رشوه‌ای مضحک بود که شایسته برگزاری یک نشست مطبوعاتی هم نبود چه برسد به کنفرانس.
سخنگوی انصارالله اظهار کرد: پس از مقدمات طولانی و کنفرانس‌های علنی و محرمانه، کنفرانس منامه نشان داد که فلسطین اجازه نمی‌دهد یک سرمایه‌گذار ماجراجو آن را مصادره کرده و یا اینکه یک سیاستمدار قمارباز آن را به دست آورد. کسانی که از این معامله شوم حمایت می‌کنند، ضعف و خیانت خود نسبت به مساله جهان اسلام و کشورهای عربی را در برابر جهانیان نمایش می‌دهند.
این مسؤول جنبش انصارالله تاکید کرد: مساله‌ای در ابعاد فلسطین و پایتختی همچون قدس و یا سرزمین مقدسی مانند مسجدالاقصی هرگز نابود نخواهند شد.
سخنگوی انصارالله شرکت‌کنندگان در کنفرانس منامه و دیدارشان با کوشنر را مورد تمسخر قرار داد و خطاب به آنها گفت: با تمام فروتنی در مقابل کوشنر بایستید و او برای شما سخنرانی درباره ابعاد مثبت معامله قرن ارائه می‌دهد و در نهایت رشوه‌ای ارزان و مضحک به شما می‌دهد که حتی مستحق تشکیل یک نشست مطبوعاتی نیست چه برسد به یک کنفرانس.
وی تاکید کرد: جنبش مردمی و سیاسی که آزادگان کشورهای اسلامی و رهبران مقاومت در جهان به راه انداخته‌اند، تأثیر مستقیمی بر تضعیف این معامله و تخریب چهره تمام کسانی دارد که در این کنفرانس شرکت کرده و یا از آن حمایت کرده‌اند چرا که این انقلاب به منزله خیانت به مهم‌ترین مساله مردم منطقه و جهان است.
او افزود: کنفرانس‌های دشمن هرگز علیه فلسطین و محور مقاومت تمام نخواهند شد اما ما نیز حتی یک لحظه از مقابله با آنها از تمامی راه‌های ممکن دست نخواهیم کشید.
عبدالسلام در پایان از سطح آگاهی مردم کشورهای اسلامی و عربی در مواجهه با این طرح تقدیر کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام و اشغالگر بخشی از اراضی آن باقی خواهد ماند.
همچنین شورای سیاسی انصارالله با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد، رژیم‌های عربستان و امارات پیشگام رژیم‌های عربی خائن هستند و کنفرانس منامه میزان همدستی و توطئه آنها علیه مساله فلسطین را افشا کرد.
در این بیانیه آمده است: هدف کلی از طرح ترامپ حذف مساله فلسطین و کمک به دشمن صهیونیستی برای کنترل کامل بر فلسطین است و کشورهای عضو ائتلاف عربی ضد یمن همان‌هایی هستند که در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل و حمایت از طرح ترامپ تلاش می‌کنند.
شورای سیاسی انصارالله افزود: در واقع کنفرانس منامه و دیگر نشست‌ها برای دعوت به عادی‌سازی نقاب‌ها را از صورت بسیاری از طرف‌ها برداشت و واقعیت‌ها را به مردم کشورهای عربی و اسلامی و نیز سطح انحطاط، مزدوری و خیانت برخی از این حاکمیت‌های عربی را نشان داد.
همچنین شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد: دشمنی که یمنی‌ها را برای پنج سال متوالی هدف حملات خود قرار داد، نمی‌تواند تاثیری بر موضع‌گیری ما نسبت به مساله فلسطین داشته باشد و یا اینکه ما را به چشم‌پوشی از آن ترغیب کند و ما هرگز طرحی علیه فلسطین را نمی‌پذیریم.
در بیانیه یادشده آمده است: آگاهی، بیداری، اقدام مسؤولانه و قانونی برای ناکام گذاشتن تمامی طرح‌ها علیه فلسطین ضروری هستند.
انصارالله از طرحی که شورای عالی سیاسی درباره فلسطین ارائه داده، تقدیر و اعلام کرد: این طرح به منزله باور واقعی ماست که اقدامات کشورهای عربی و اسلامی را همسو می‌کند. طرح شورای عالی سیاسی ضامن حرکت به سوی آزادسازی فلسطین، بیرون کردن دشمن صهیونیستی و لغو طرح ترامپ بوده و تعبیری واقعی از موضع‌گیری یمنی‌هاست.
این شورا در پایان از مردم کشورهای عربی و اسلامی خواست اقدامی جدی، مسؤولانه و آگاهانه را برای مقابله با تمامی توطئه‌ها و طرح‌های صهیونیستی- آمریکایی در پیش گرفته و با برگزاری تظاهرات مردمی، تحصن‌های اعتراض‌آمیز و نیز تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی، مخالفت خود را با این کنفرانس‌ها و نشست‌ها اعلام کنند.
ایسنا

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/231320/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

حسین انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

جت شخصی چند؟

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

برای از ما بهتران؟

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

طوفان شن در لیبی

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز 11 برای کامپیوترهای قدیمی

احتمالا خانواده آیفون 16 فاقد دکمه‌های فیزیکی خواهد بود

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مایکروسافت با همکاری متا، نسخه ایکس باکس هدست کوئست را می‌سازد

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

بورس صعودی می‌ماند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

پیدایش ابرقدرت اسلامی

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

میزو با گوشی «21 نوت» به بازار موبایل برمی‌گردد

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج؛ 80 کیلو طلا امروز فروخته شد

پرداخت 16 میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات هیچ در 8 سال!

گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً در 7 رنگ مختلف عرضه می‌شود

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

هشدار باران شدید در 21 استان