پیام ویژه

آخرين مطالب

پر رفت و آمدترین مسیرها برای سفر ایرانیان را بشناسید خواندنی ها

  بزرگنمايي:

پیام ویژه - مقاصد گردشگری بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد که هر ساله میلیون ها گردشگر را در خود جای می دهند.

مقاصد گردشگری بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد که هر ساله میلیون ها گردشگر را در خود جای می دهند. برخی از این مقاصد بیشترین تعداد گردشگر را دارند. برخی از آن ها در طول بهار و تابستان بسیار شلوغ می شوند و برخی دیگر در پاییز و زمستان. بسته به آب و هوا و شرایط فصل شلوغ گردشگری هر مسیر با دیگر مسیرها متفاوت است. در این بین بعضی از مقاصد هستند که بیشتر از مکان های دیگر مورد توجه ایرانیان قرار دارد و اکثر سفر هموطنان عزیزمان به این نقاط می باشد.
در این مطلب به بررسی مقاصد گردشگری پر رفت و آمدی می پردازیم که ایرانیان بیشترین سفرهای خود را به آن ها انجام می دهند. مقاصدی که بسیار زیبا و مهیج هستند و حتماً باید یکبار هم که شده از آن ها دیدن نمایید.

پیام ویژه

پایتخت گردشگری ترکیه، استانبول
تور استانبول یکی از بهترین سفرهای شما برای دیدن آسیا و اروپا است. شهری با مساجد و طبیعت خیره کننده همراه با کافه ها و رستوران هایی که با بسیار باب میل ایرانیان است. این شهر دروازه اقتصادی ترکیه بوده و فصول مختلف توریست های بسیاری با تهیه بلیط ارزان قیمت استانبول به شوق خرید در بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن استانبول پا به این شهر می‌گذارند .
خشک ترین فصل سال در استانبول تابستان است هوای صاف و آفتابی برای دوستداران ساحل و دریا بهترین زمان استفاده از تور استانبول است. دمای هوای تابستانی استانبول در روز 27 درجه و در شب 18 درجه است.
زمستان های استانبول زمان استفاده از ارزانترین قیمت تور استانبول است که هوا سرد و مرطوب است به همین دلیل گردشگران کمتری در این فصل که دمای هوای استانبول در روز 7 و در شب 2 درجه است به این شهر مراجعه می کنند.
فصل بهار بهترین زمان سفر به استانبول با تور استانبول نوروز 99 است که زمان برگزاری جشنواره و ایونت های (Events) خاص است اکثر مراکز خرید نیز آفرهای خوبی در ایام نوروز و فصل بهار برای گردشگران در نظر می گیرند. از آنجایی که استانبول در کل طول سال دارای جشنواره ها و تخفیفات متنوع و خوبی است، نمی توان به صورت معین بهترین زمان سفر به استانبول را بیان کرد و نام برد. هر زمان از سال استانبول زیبایی های کم نظیر خود را دارد و همواره چیزی برای جذب کردن گردشگران و توریست ها دارد .
آشپزی در ترکیه بسیار گوناگون . خوش طعم است و به دلیل ویژگی های منحصربه فردش در سرتاسر دنیا شهرت دارد. استانبول شهری از فرهنگ ها و سنت های متنوع می باشد که هر کدام از آنها تاثیری مفید بر آشپزی این شهر گذاشته اند. در سفر به استانبول غذاها و رستوران فست فود را فراموش کنید و دل به دریا بزنید تا طعم بی نظیر و لذیذ غذاهای محلی را بچشید و بهترین غذاهای محلی ترکیه را امتحان نمایید. در رستوران های استانبول انتخابات گسترده ای پیش روی شماست . خورد و خوراک استانبول بسیار شبیه ما ایرانی هاست، بنابراین نگران ذائقه و سلیقه خود نباشید و انتظار غذاهای عجیب و غریب را نداشته باشید .
دیدنی‌های استانبول بسیار جذاب و دیدنی هستند از دیدنی های تفریحی تا جاذبه های تاریخی استانبول بسیار جذاب و وصف نشدنی است. موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، مسجد سلیمانیه، قصر توپکاپی، تنگه بسفر، جزایر پرنس، پارک گلخانه و... از جاذبه های گردشگری استانبول هستند .
خرید لباس در ترکیه با استقبال زیادی از طرف ایرانیان روبرو است. این خرید ها می توانند از برندهای معتبر جهانی تا فروشگاه های ترک و دستفروش های بازارهای محلی باشد. تور استانبول بهترین گزینه برای سفر به استانبول و خرید است.
هر زمانی که به استانبول سفر کنید حراجی های خوبی برای خرید خواهید یافت. اما تاریخ دقیقی برای اینکه بگوییم سراسر استانبول حراج است وجود ندارد. برای برند ها و تولیداتی که در هر فصل کلکسیون بهاره، کلکسیون تابستانی، کلکسیون پاییزه و کلکسیون زمستانه دارند این تخفیف معمولا آخر هر فصل اتفاق می افتد تا اجناس جدید برای فصل تازه ارائه شود. شب سال نو میلادی که از اواسط دسامبر یا اوایل ژانویه (اواخر آذر ماه و اوایل دی) شروع می ‌شود در این فصل معمولا تخفیف ‌ها از 30 درصد شروع و تا 50 درصد اضافه می شود، عید قربان، عید غدیر و همه اعیاد ویژه مسلمانان فرصت مناسبی برای سفر با تور استانبول و خرید از مراکز خرید این شهر است. از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید اکمرکز استانبول، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید فروم و گرند بازار استانبول اشاره کرد.

پیام ویژه

شهری زیبا با طبیعت بکر در سواحل مدیترانه، آنتالیا
در تور آنتالیا سفری دلچسب به شهر تفریحی آنتالیا کشور ترکیه که دارای بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی، سواحلی همراه با هتل های بزرگ می باشد را شروع خواهید کرد. آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه است که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به نام سواحل فیروزه ای شناخته می شوند و سالانه در فصول مختلف این جاذبه گردشگری آنتالیا هزاران توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند.
آنتالیا در تمام فصل های سال دارای توریست و گردشگران از سرتاسر دنیا است. آنتالیا اکثر فصول سال آفتابی است و آب و هوای آنتالیا گرم و معتدل می باشد و این امر برای بسیاری از گردشگران لذت بخش می باشد چرا که می توانند از تفریحات آبی آنتالیا نهایت استفاده را ببرند . آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای است که دارای تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل است. از اواسط فروردین ماه تا آبان ماه می توانید شنا کنید. بارش باران هم در آنتالیا به فصل های پاییز و زمستان اختصاص دارد .
شهر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در سواحل جنوبی کشور ترکیه، بین آب های گرم دریای مدیترانه و کوهستان توروس از وزش بادهایی که از نواحی شمالی می وزند در امان است و به همین دلیل شهر آنتالیا در تمام طول سال دارای آب و هوایی گرم و مطبوع می باشد. شهر آنتالیا دارای تابستان های گرم و آفتابی می باشد که در گرمترین حالت دمای هوا به 34 درجه سانتی گراد میرسد و همراه با 12 ساعت تابش خورشید می باشد . بهترین زمان سفر به تور آنتالیا نوروز 99 ترکیه از ماه سپتامبر تا اواسط ماه دسامبر (شهریور ماه الی اواخر پاییز) است که بیشتر توریست ها در این بازه زمانی به آنتالیا سفر می کنند همچنین در این مدت زمانی از آفرها و تخفیف های استثنایی برخوردار شوید و به دلیل اینکه کوهستان توروس مانع از ورود بادهای سرد به شهر آنتالیا می شود، شهر آنتالیا در بیشتر ایام سال دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین موضوع باعث می شود تا گردشگران بسیاری از سراسر دنیا در تمام فصول به آنتالیا مسافرت کنند .
شهر آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برای تمامی مسافران و توریست ها می باشد. اگر به بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقمند می باشید آنتالیا دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و موزه های تاریخی مانند موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد اما اگر به دنبال خرید و بازدید از مراکز فروش می باشید خبر خوشحال کننده این است که شهر آنتالیا دارای تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید لوکس و مدرن می باشد .

پیام ویژه

آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. شما می توانید برای دریافت این خدمات گردشگری به سایت https://www.asemanabi.net/ مراجعه نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/317917/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

به جای گوشی 5 میلیون تومانی می‌توانید شارژر 50 واتی جدید سامسونگ را بخرید!

مالک تیک تاک پس از فروش ویرانه‌ای را تحویل آمریکایی‌ها خواهد داد

به لطف هوش مصنوعی، محل دفن افلاطون سرانجام کشف شد

لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها

ماجرایی تازه برای خریداران طلا؛ مالیات جدید در راه است؟

این بازی بعدی خالق کلش آو کلنز است؛ مبارزه با چاشنی هوش مصنوعی

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای دستگیری 3 هکر ایرانی

سقوط خودرو به دره، 10 فوتی و مجروح برجای گذاشت

سیل بیش از 2600 نفر از مردم را گرفتار کرده است

ماجرای فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله چه بود؟

شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود

این سگ رباتی می‌تواند جهنم به پا کند

گفتگو با پاکبانی که درخصوص حمله ایران به اسرائیل واکنش جالبی داشت

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403

معرفی ارزان ترین گوشی پرچمدار سال با قیمت باورنکردنی

پرچمدار 2024 هواوی درصورت گم‌شدن به‌سادگی پیدا می‌شود

این گوشی‌های شیائومی منسوخ شدند

اسرائیل سرگردان در بحران

حادثه برای مینی‌بوس کارکنان سازمان آب و برق؛ 2 نفر جان باختند

ین ژاپن باز هم سقوط کرد

چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته‌ای استفاده نمی کند؟

واگذاری زمین به 177 خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

10 کُشته درپی آتش‌سوزی هتلی در جنوب برزیل

بانک مرکزی: کاهش نرخ رشد 12 ماهه نقدینگی تداوم دارد

پیکسل 8a بار دیگر رؤیت شد؛ میان‌رده جذاب گوگل برای رقابت با گلکسی A55

مچاله شدن پراید در تصادف با پژو

استفاده از کولر گازی چه میزان قبض برق را افزایش می‌دهد؟

برنامه/ از حال عزیزان خود باخبر باشید

فرونشست زمین، خودروی پراید را بلعید

چقدر کمتر از دوره برجام نفت می‌فروشیم؟

محتوای جذابی در راه Modern Warfare 3 و وارزون است

مرگ تلخ 2 نفر در رودخانه ارومیه

اوپو گوشی میان‌رده A60 را با طراحی متفاوت دوربین رونمایی کرد

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

قیمت گوشت مرغ 239 هزار تومان شد!

آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی در تصادفات: سالانه بیش از 2 هزار نفر!

شارژر 240 وات پیشرفته ریلمی با قیمت بسیار عجیب رونمایی شد

قیمت رانا به کانال 600 میلیونی بازگشت

واژگونی مرگبار خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق

قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ 12 میلیارد تومان ناقابل!

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

آنر 200 لایت معرفی شد؛ قدرتمند و خوش قیمت با دوربین‌های فوق‌العاده

تاریخ‎نگاری یک‌طرفه

نجات 18 نفر که گرفتار سیل در روستای شادکام بافق شده بودند

آلزایمر ارزی دولتمردان

تردز به ابزار فیلتر کردن عبارت‌های توهین‌آمیز مجهز می‌شود

انفجار گاز در نیشابور، یک فوتی برجای گذاشت

هشدار درباره نفت 100 دلاری و تورم جهانی

محافظ سابق خاتمی: در سال 75 می‌خواستم هاشمی را ترور کنم