پیام ویژه

آخرين مطالب

رابطه جنسی می‌خوان؛ افشاگری بازیگر زن! گزارش

رابطه جنسی می‌خوان؛ افشاگری بازیگر زن!
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - کسانی که ادعا می‌کنند سینمای سالمی داریم اصل ماجرا را لاپوشانی می‌کنند

آخیلی از بازیگران زن برای تثبیت جایگاه کاری مجبورند برخی کارها را انجام بدهند یا سرمایه گذار ببرند. من این موارد را وقتی می‌بینیم خیلی متاسف می‌شوم چرا بازیگران زن اینگونه انتخاب می‌شوند.
لیلا بوشهری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با برنامه مادمازل از برخی اتفاقات سینما پرده برداشت. بوشهری در این گفتگو می‌گوید: اصل موضوع را بارها بیان کردم که خانم‌هایی که ازدواج می‌کنند به خاطر محدودیتی که در زندگی شخصی خودشان دارند، قطعا نمی‌توانند روابط گسترده‌ای با خیلی افراد داشته باشند. این مسئله به معنای این است که نمی‌توانند با خیلی‌ها رابطه داشته باشند. من و خیلی از بازیگرانی که با آنها ارتباط دارم و همکاران من هستند، به هر دفتری که می‌رویم نخستین سئوالی که می‌پرسند این است که سرمایه‌گذار سراغ دارید؟ و اگر سرمایه گذار سراغ داشته باشید چه بازیگر باشید و چه بازیگر نباشید به شما نقش خواهند داد وکسی که نقش می‌گیرد باید آدمی را داشته باشد تا او را ساپورت کند.

پیام ویژه


این بازیگر در ادامه اشاره می‌کند : این پیشنهادات به ما هم می‌شود و حرف نخست را کسی می‌زند که سرمایه‌گذار خصوصی را معرفی می‌کند و آن آدم می‌آید و کار می‌کند. ازدواج برای چنین روابطی محدودیت می‌آورد.
او در ادامه این گفتگو محدودیت‌های ازدواج را تشریح می‌کند و می‌گوید: " وقتی کسی سرمایه‌گذاری را می‌آورد قطعا روابطی باید داشته باشد با آن فرد، من این کار را نمی‌کنم. در واقع با زنان در سینما به صورت کالا برخورد می‌شود. برخی دفاتر می‌گویند شما بیا پول بده و هر کسی را می‌خواهی بیاور به عنوان سرمایه‌گذار و این نقش برای تو. این کار با اصول هنر مغایرت دارد. زمانیکه من وارد سینما شدم اصلا این مقوله‌ها نبود، این سئوالات که شما پول داری و آیا کسی سرمایه‌گذار شما می‌شود مطرح نبود.

پیام ویژه


بازیگر فیلم جهنم سبز در مورد فعالیت‌های بانوان متاهل در سینما چنین می‌گوید " خانم‌های متاهلی که همسر فرزند دارند و در سینما همچنان فعالیت می‌کنند تعدادشان زیاد نیست خیلی دیده‌ایم که بازیگران زن پس از جدایی، پر کار شدند و به نسبت زمانی که خانواده داشتند. خیلی از بازیگران زن برای تثبیت جایگاه کاری مجبورند برخی کارها را انجام بدهند یا سرمایه گذار ببرند. من این موارد را وقتی می‌بینیم خیلی متاسف می‌شوم چرا بازیگران زن اینگونه انتخاب می‌شوند. من راهکار و آینده‌ای برای سینمای خودمان با این روند نمی‌بینیم. مثلا در یکی از برنامه‌های معتبر یکدفعه آدمی را می‌بینیم که زیاد او را نمی‌شناسند و صدای خوبی هم ندارد، اما یکدفعه این فرد در آن برنامه مطرح می‌شود. واقعا مشخص است که این فرد با دادن پول وارد این برنامه خاص شده است، تمام ستاره‌های نوظهور سینما با پول وارد این حرفه شده‌اند.
دوستانی که در سینما اعتقاد دارند سینمای سالمی داریم دارند اصل ماجرا را لاپوشانی می‌کنند تا ماجرا به بیرون درز نکند. اما الان اتفاقی که افتاده این است که قضیه رو شده و واقعا نمی‌دانم همکاران چرا دچار فریبکاری و خود فریبی شده‌اند و حقیقت را نمی‌گویند. سینمای ما کالا شده و با بازیگران عین کالا برخورد می شود.
سینما باند بازی شده و اگر وارد باندی نشوید دیده نخواهید شد و باید در تیم مشخصی باشید. الان نمی‌خواهم مثال بزنم در سریال‌ها فقط تعداد مشخصی از بازیگران استفاده می‌شوند. بازیگرانی که دیده می‌شوند در تیم کسی هستند که لیدر گروه است و به صورت مستقل اگر بخواهی عمل کنی مدت‌ها بیکار خواهی ماند و بازیگر پر کاری نخواهی بود.
این بازیگر در مورد اعتراض به پشت پرده سینما گفت: یک عده از بازیگران زن مدتی پیش رفتند و اعتراضشان را به برخی مدیران ارائه کردند و از روابط پشت پرده گلایه‌مند بودند و اصرار داشتند اسامی‌ آنها محفوظ بماند و 30 نفر از بازیگران خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند. در این لیست افرادی بودند که پر کار نیستند و تقریبا همه آنها متاهل هستند، اما به این موضوع رسیدگی نشد. این ماجرا در حدی بود که موجی بوجود آمد و اتفاقی نیفتاد.

پیام ویژه


بوشهری در ادامه اشاره می‌کند: اگر قرار به افشاگری باشد باید اسامی خیلی‌های مطرح شود. این قضیه بیشتر شامل دستیاران کارگردان‌ها می‌شود، دستیارانی که عمدتا نوپا هستند و تازه شروع به کار کرده‌اند و فکر می‌کنند ازاین طریق می‌توانند به فلان بازیگر خانم دست پیدا کنند. افشاگری اسامی فایده ندارد یک منبعی باید وجود داشته باشد که فرد معترض به روابط پشت پرده سینما، پیش این فرد مشخص برود. کارکرد افشاگری در ایران جواب نخواهد داد. مدیران متولی از این قضایا چشم پوشی می‌کنند نسبت به خیلی از وظایفشان. بازیگران زن اگر اعتراضی به این وضعیت بکنند مقطعی شنیده می‌شود اما اتفاقی نمی‌افتد چون کسی که باید صدایشان را بشنود و راهکاری را ارائه بدهد، نیست. افرادی که متولی هستند از برخی افشاگری‌ها می‌ترسند چون تصور می‌کنند که این خانم شاید دروغ گفته باشد.
بازیگر فیلم شاهرگ در ادامه یادآور شد " مجبورم هستم درباره ماجرای نامه افشاگرایانه‌ای 30 بازیگر زنی که به برخی مدیران نوشته شد چیزهایی بگویم، چون اگر سکوت کنم جنایت بزرگی است. بازیگران زنی که از وضعیت کم کاری خودشان گله مند بودند و نامه‌ای سرگشاده نوشتند، افراد موجهی نبودند. تا یک زمانی تیتر نخست تمامی پارتی‌ها بودند و الان سنشان بالا رفته یا ازدواج کرده‌اند و در چنین شرایطی آمده‌اند به این وضعیت معترض شدند. این افراد (یعنی همان سی بازیگر زنی که به مدیران نامه نوشتند) آدم‌های حاشیه سازی بودند و شیطنت‌هایی داشتند. شاید اگر افرادی بودند که اهل حاشیه نبودند اتفاق دیگری می‌افتاد. به عنوان مثال یکی از این سی نفر زمانیکه خودشان ازدواج نکرده بودند با یکی از مدیران وارد رابطه‌ای شده بودند و سر هر کاری این آقای مدیر سفارش آن خانم را می‌کرد و تقریبا همه می‌دانستند که ارتباط این خانم و آن آقای مدیر چیست و چرا این بازیگر زن پر کار است. این خانم الان ازدواج کرده وشرایط قبلی ندارد. به نظرم این خانم حق اعتراض به این شرایط را ندارد. من هم جای مدیران فعلی بودم به نامه اعتراضی این سی نفر توجه نمی‌کردم.

پیام ویژه


اتحادی میان بازیگران زن در مورد روابط پشت پرده سینما وجود ندارد. چون خانم‌های معمولا روابط خوبی با یکدیگر ندارند و رقابتی در این فضا میان بازیگران زن وجود دارد و سایر بازیگران در کنار فرد معترض نمی‌ایستند چون ممکن است خودشان زیر سئوال بروند و نکته مهم این است در مورد این مسئله کسی باید افشاگری کند که موجه باشد.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/428877/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری مشخص شد

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

کنکور 1403 با آزمون «علوم ریاضی» و «انسانی» آغاز شد

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها

اینترنت برای کنکور امسال قطع می‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

انتقاد متفاوت عباس عبدی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها؛ چند بار دست در حفره حجاب کردید و گزیده شدید؟

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

هشدار زرد هواشناسی؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

محاکمه پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

رئیس سازمان سنجش: اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

معاون سازمان توسعه تجارت: اعدادی که برای تجارت با آفریقا اعلام می‌شود واقعی نیست

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند

با گوشی جدید هواوی می‌توان بدون اینترنت تصویر ارسال کرد!

هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند جان شما را نجات دهد

5 سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

جایزه تتر و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد