پیام ویژه

آخرين مطالب

پاسخی به بیانیه‌ی موسوی خویینی‌ها درباره 1400 سياسي

پاسخی به بیانیه‌ی موسوی خویینی‌ها درباره 1400
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - سیدثارالله فاطمی‌تبار، از مخاطبان انصاف نیوز در یادداشتی ارسالی درباره‌ی بیانیه‌ی آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها درباره‌ی انتخابات 1400 نوشت:
«بسم الله الرحمن الرحیم
و صلی الله علی نبینا محمد و اهل بیته و آله سیما بقیهالله فی الارضین
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
در آغاز، یاد دوران دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، دورانی که سرو قامتان عرصه‌ی مقاومت انقلابی به خاک افتادند و در خون خود غلتیدند تا ایران و جمهوری اسلامی به دست گرگ بعثی و اربابان آن و نیز به دست نا اهلان سازشکارِ منافق غرب گدای آمریکا پرستِ زبون نیفتد.
رحمت خداوند و درود ملت ایران بر امام خمینی و شهدا و بر مادران و پدران شهدا و لعنت خدا و ملائکه الهی و جمیع لاعنین بر کسانی باد که به خون و آرمان شهدا و امام شهدا خیانت کرده و می‌کنند.
آقای خوئینی!
نامه‌تان پر است از نکات!
نکاتی بس جالب و در خور تأمل!
گفتید آیا گفتن از انتخابات، خیرخواهانه است؟
به شما جواب می‌دهم که بستگی دارد از چه منظری گفته شود!
اگر از منظر اصلاحات آمریکایی باشد که سی و دو سال کشور و امکانات آن را در اختیار داشته و در انتخابات با مکر و حیله و حقه‌ی پوپولیستی و مردم فریب، وعده‌های پوچ و دروغ به مردم داده و پس از گرفتن رأی بجای خدمت، خیانت کرده و به ریش مردم و درد و رنج و عذاب شکنجه معیشتی و نداریِ مردم می‌خندند، نه خیر! این جور از انتخابات گفتنی، جز خیانتی نابخشودنی، چیز دیگری نیست
اما اگر گفتن از انتخابات، به معنای پس گرفتن مسئولیت اجرایی کشور از نا اهلان واشنگتن لیس و دار و دسته همانان باشد که هشت سال از عمر اخیر یک کشور هشتاد میلیونی را “پای قمارِ احمقانه برجام ” حرام کردند باشد، خیرخواهانه است.
اگر معنای گفتن از انتخابات زدودن نجومی بگیران بنفش و همقطاران آنان باشد، اگر به معنای برداشته شدن زانوی اصلاحات غرب گدای آمریکا پرست مفت خور بی عرضه از گردن معیشت مردم باشد و اگر به معنای قطع دست دزدان بنفش و دار و دسته آنان از بیت المال باشد خیر خواهانه است.
آقای خوئینی!
مردم کسانی را که دشمن را بزک کنند و جریان نحس تحریف را راه بیاندازند تا باز با مردمفریبی، چند سال دیگر برمسند ریاست تکیه زده وبه قیمت بدبختی مردم و نابودی کشور، جیب لعنتی خود و دار ودسته خودشان را به ناحق پر کنند، هرگز نمی‌بخشند.
درباره مساله آزادی بیان باشما موافقم.
جریان کافر به خدا و مؤمن به شیاطین و طواغیت که جریان غرب زده و آمریکاپرست است همیشه تلاش دارد تا دهان منتقدان شکسته شود.
دهان منتقدان بسته و زبان فحاشان و توهین کنندگان ومجرمان اجرایی به ازاست.
صدای هر کسی که از برجام انتقاد کند را خفه می‌کنند.
هم با زبان و هم با عمل و رفتار، انتقاد ازمعصوم را جایز و انتقاد از برجام و سند 2030 و FATF و CFT را حرام اعلام می‌کنند.
جریان غرب گدای آمریکاپرستِ کذابی که آب خوردن مردم را به برجام گره می‌زنند و انگاه که دروغ بودن سخنشان برملا شد به دروغ، خدا را مقصر برجام معرفی می‌کنند اما هرکس زبان باز می‌کند که از اف ای تی اف و برجام و سند خیانت بیست سی حرفی بزند دهانش را شکسته و خرد می‌کنند.
برنامه‌های غیرچاپلوسانه صداوسیما را با اعمال فشارهای مستقیم و غیرمستقیم ازچرخه صداوسیما حذف می‌کنند.
با زنده بودنِ جهان آرا و ثریا وبرنامه های مشابه انتقادی مخالف‌اند و زانویشان را روی گردن این برنامه‌ها گذاشته و مانع تنفس این برنامه‌ها شده و آنها را می‌کشند.
واشنگتن لیسان به نام آزادی بیان رفتارهای خلاف قانون و خلاف اخلاق و توهین و تخریب و تهمت و افترا و دروغ را برای خود آزاد کرده‌اند و تا می‌توانند بر علیه انقلاب و نظام و رهبری و ارزش‌های دینی حرف می‌زنند و حتی آیات و روایات و سیره عترت و خاندان پیامبر اعظم صلوات الله علیهم را تحریف می‌کنند ولی آنگاه که نظری متفاوت باخودشان را می‌شنوند با دیکتاتوری و مستبدانه با بیش از پنجاه واژه توهین آمیز به آنان حمله می‌کنند و آنان را عقب مانده و ترسو و تندرو و بی شناسنامه و… خطاب می‌کنند و دهان منتقدان را می‌شکنند.
با شما موافقم، بایستی راه باز شود و دهان منتقدان را نشکنند تا مردم بدانند برجام و برجامیّون چه خسارتی به راین کشور تحمیل کردند و چه خیانت‌های بزرگی کردند. باید دیکتاتوری اصلاح طلبان از بین برود تامردم بدانند که پشت پرده برجام و اف ای تی اف و سند ننگین بیست سی چیست و چرا مسئولان بنفش تن به این ننگ‌ها و خفت ها و خیانت ها داده‌اند.
اما نمی‌گذارند آقای خوئینی! نمی‌گذارند مردم بفهمندوبدانند چه خبر است… جریان غربگدای تحریف، نفعش در جهل مردم است.
جریان واشنگتن لیس، نمی‌خواهد و نمی‌گذارد تا مردم بدانند.
چون اگر مردم آگاه شوند نه تنها به این خائنان رأی نمی‌دهند، بلکه مردم همگی یکصدا محاکمه و مجازات این غرب پرستان خائن را خواهند خواست.
بله آقای خوئینی، جایگاه ریاست جمهوری جایگاه مهمی است و فرزندان معنویِ انقلابیِ امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی به فضل و لطف الهی نخواهند گذاشت خواب ِ شومِ غرب پرستان که حذف اسلام و هویت انقلاب و شخصیت‌های اسلامی و انقلابی از روند انتخابات است، تعبیر شود.
به شما آقای خوئینی بشارت می‌دهم که ان‌شاءالله و به فضل الهی درصورت انتخاب شخص متخصص متعهد انقلابی از جنس سلیمانی‌ها و چمران‌ها و بهشتی‌ها بجای دروغگویان زالوصفت غرب زده آمریکاپرست واشنگتن لیس در انتخابات ریاست جمهوری، مردم عزیز و شریف ایران اسلامی، به اثنی الحسنیین دست خواهند یافت، انشاءالله.
آقای خوئینی
به حرف آن عده‌ای که به شما گفته‌اند مردم به پای صندوق رأی نخواهند آمد گوش ندهید. آن‌ها همان خناسان ملعونی هستند که چون شکست خود را در انتخابات اخیر مجلس قطعی می‌دیدند، به خیال احمقانه خودشان خواستند مردم در همین انتخابات اخیر مجلس شواری اسلامی پای صندوق‌ها نیایند تا اگر خود آن خناسانِ غرب گدای آمریکاپرست به خاطر خیانت به مردم به کرسی مجلس نرسیدند، حداقل بتوانند راه را برای غیرغربگرایان نیز ببندند ولی آرزویشان به دلشان ماند.
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
در انتخابات ریاست جمهوری نیز، امیدشان باز همین است و انشاءالله آنان آرزوی خود را به گور خواهند برد، چرا که مردم تنها راه خلاصی از غرب گدایان آمریکاپرست کذاب را رأی حداکثری به شخص متعهد و متخصص انقلابی که طرز فکر و عملش از جنس شهید سلیمانی‌ها و چمران‌ها و بهشتی‌ها باشد، می‌دانند اصلاحاتی‌ها، در طول دوره‌های متعددی که مسٸولیت اجرایی کشور در دستشان بوده است همواره در پی واشنگتن لیسی و گداییِ احمقانه ذلیلانه و خائنانه از واشنگتن دی سی و اروپاییان بوده‌اند و همواره با دروغ و فریب مردم، بار دیگر رأی آورده و هربار جز خودشان، همه عالم و آدم را و حتی خدا را مقصر خیانت‌ها و حماقت‌های خود معرفی کرده‌اند و همه‌ی کائنات جز خودشان را به دروغ و با مغالطه متهم کرده‌اند و هیچ کسی جز خود را نیز تبرئه نکرده‌اند
در دو دوره اخیر، عمر هشت ساله‌ی هشتاد میلیون نفر را با قمارِ برجام به باد دادند و جوری می گویند برجام را خدا آورد که انگار خدا در قرآن در آیه اول سوره ممتحنه و در چندصد آیه دیگر در جای جای قرآن، آنان را از تسلیم و گدایی و محبت و ارتباط با دشمنان خدا و دشمنان ملت، نهی نکرده بود.
جوری به خدا افترای دروغ می‌بندند که انگار جمله احمقانه‌ی امضای فلان گرگ تضمین است را خدا در قرآن گفته است.
انگار رهبر معظم انقلاب حفظه الله، هزار بار به آنان درباره دست چدنی دشمن زیر دستکش مخملی هشدار نفرموده و از بدبینی عاقلانه‌ی تجربی محاسبه گرانه‌ی منطقیِ نسبت به دشمن، هزاران بار تذکر خصوصی و علنی بیان نفرموده بودند.
اصلاحاتی‌ها از حقوق زنان حرف می‌زنند ولی یکی از آنان زن خود را عالما عامداً با نه گلوله به قتل رسانده و بعد بجای عذرخواهی به زن نگون بخت، تهمت‌های ناروا می زند و اصلاح طلبان به خاطر نفع حزبی و برخلاف انسانیت و برخلاف حقوق زنان، این موضوع را محکوم نمی‌کنند
و دولت اصلاحاتی بنفش نیز به نماینده اصلاحاتی زن در مجلس دهم وقت ملاقات نمی‌دهند که در نتیجه، همان نماینده اصلاحاتی زن در مجلس دهم مصاحبه کرده و می‌گوید دولت اصلاحات، وقت ملاقات نداد ولی ملاقات با آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به سهولت و بدون هیچ تکلفی انجام گرفت و باز همان نماینده زن اصلاحاتی در مجلس دهم درهمان مصاحبه می‌گوید که اصلاحات نسبت به زن صرفاً نگاه و استفاده ابزاری دارد و بس.
عده‌ای دیگر از اصلاح طلبان در شورای شهر بنا به اقرار خودشان در مصاحبه تصویری، به وظایف خودشان در قبال مردم عمل نکردند و توسعه‌ی حمل و نقل عمومی را چه درمورد مترو و چه درمورد اتوبوس و …. همگی را متوقف کرده‌اند. و دو شق القمرشان یکی تعویض نام یکی دو خیابان به نام غرب گدایان ِ خسر الدنیا و الاخره بوده است و شق القمر دیگرشان مبارزه با عنوان شهید و شهادت در نام و نشان کوی و برزن بوده است.
شهدای عظیم الشانی که هزینه‌های لازم برای انقلاب و مردم و خاک و ناموس و وطن را ایثارگرانه با جان و مال خود پرداخته‌اند و در مقابل، اصلاح طلبان نه تنها شهیدی برای اسلام و انقلاب و کشور و ناموس و وطن نداده‌اند بلکه تنها و تنها از بیت المال زالوصفتانه مکیده و کاری هم برای مردم انجام نداده‌اند.
شهید و شهادتی که اگر وجود نداشت حتی همین اصلاح طلبان خائن در همین خاک، ناموسشان در تصرف دشمن بود و جایگاه خودشان هم، البته اگر به دست دشمن کشته نمی‌شدند، از سگ امریکا و غرب پست‌تر می‌بود.
شهید و شهادتی که بی تعارف و بی مبالغه، هر نعمتی چه مادی و چه معنوی به هرکسی رسیده است که پیش نیاز آن نعمت، “امنیت وآرامش” است را مدیون همان فرهنگ شهادت و یکایک شهدا وخانواده های عزیز ومعظم ومکرم آنان است که اگر همگی مان، همه عمرمان را به نوکری خانواده شهدا بگذرانیم، کم است.
شهدای عظیم الشان که خانواده‌هایشان به خاطر خدا و انقلاب و ناموس و وطن و کشور و مردم، از نعمت پدر و برادر و همسر و فرزندان خود و راحتی و خوشی خود برای همیشه گذشتند و اصلاحات و اصلاح طلبان حتی با نام و یاد آن غیرتمندان هم دشمنی می‌کنند و هر کدام از ما مردم ایران در زیارت عاشورا به امام حسین علیه السلام قول دادیم که حرب لمن حاربکم و انشاءالله با جریان غرب زده و غرب گدای آمریکا پرست که علاوه بر مردم با شهید و شهادت در خفا وعلن دشمنی کرده و می‌کند را با رأی خود در انتخابات از صفحه سیاسی کشور زائل خواهیم کرد و ان‌شاءالله به زودی از مردم سیلی محکمی در انتخابات خواهند خورد
سیلی مردم به اصلاح طلبان در انتخابات، سیلی به دروغ، فریب، گدایی از آمریکا و غرب است، سیلی به خنده‌های احمقانه به ریش مردم بعد از افزایش قیمت‌ها،
سیلی به خوارج نفوذی در نظام، سیلی به حقوق نجومی، سیلی به واشنگتن دی سی لیسانِ بی وجود و سیلی به زالوصفتان نجومی بگیر بی خاصیت است.
سیلی مردم به اصلاح طلبان آمریکا پرستِ غرب گدا، سیلی به تسلیم کنندگان مردم دربرابر باج خواهیِ آمریکای تروریست است.
سیلی به آن دهان‌های یاوه گویی است که در اوج زجر و شکنجه معیشتی مردم توسط خیانت مشتی اصلاح طلب نجومی بگیر مفت خور، مطالبه مردم را رفع به اصطلاح حصر و درواقع قصر از چند یاغی طاغی حرام خور مفسد فاسد فاسق معرفی می‌کنند.
سیلی به دهان یاوه گویان جریان تحریف است که هروقت به ریاستی رسیدند، خیانت خود را گردن ِ دولت قبلی و یا دیگران ویا تحریم انداختند و بیت المال را به نام مردم و به کام خودشان بلعیدند.
سیلی به موریانه‌های نفوذی است که گزینه‌های مورد پسند آمریکای تروریست برای نابودی مملکت از درونند، سیلی به منافقان اوباشی است که بجای پاسخ گویی در برابر مردم و قانون، با شبهه پراکنی های بی ربط فرافکنی می‌کنند، سیلی به تعطیلی هزاران کارخانه، سیلی به واگذاری‌های هزار فامیل اصلاح طلبان
و سیلی به دروغ و نفاق و تزویر و سیلی به قاچاقچیان مورد حمایت منافقین نفوذی است.
انشاءالله مردم به هل من ناصر ینصرنی حسین بن علی ابن ابی طالب علیهما الصلاه و السلام در عمل، لبیک خواهند گفت و در این کل یوم عاشورا که یکی از مصادیقش روزهای انتخابات است و در این کل ارض کربلا که یکی از مصادیقش ایران عزیز اسلامی است، غرب گدایان منافق آمریکا پرست را که در پی تسلیم مردم ایران در مقابل دشمنان هستند را به حکم حرب لمن حاربکم به زباله دان خواهند انداخت و به حکم سلم لمن سالمکم به کسی که نزدیک‌ترین فرد به شهید سلیمانی و شهید چمران و شهید بهشتی باشد رأی خواهند داد و کشور را از این ویرانی که نتیجه ریاست اصلاحاتی‌ها بر کشور است نجات خواهند داد
و دل حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را راضی و جامعه و کشور اسلامی عزیز را یک گام به سمت ظهور حضرت صاحب الزمان علیه السلام و روحی فداه نزدیک خواهند کرد ان‌شاءالله
در پایان لازم می دانم به محضر مقدس چهارده معصوم علیهم السلام و امام راحل عظیم الشان حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و شهدای والا مقام اسلام و انقلاب اسلامی درود بی پایان خودم را تقدیم و از محضر مقدسشان دعا و شفاعت برای هدایت هرچه بیشتر و بهتر ما مردم ایران و برای توفیق هرچه بیشتر و بهتر ما مردم ایران در عمل به وظیفه اسلامی و انقلابی را در صحنه انتخابات و غیرانتخابات را تقاضا کنم.
و صلی الله علی محمد و اهل بیته و آله سیما مولانا صاحب الزمان روحی فداه
والسلام علی عبادالله الصالحین
یاعلی»
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/479911/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای 6 مرزبان در مرز افغانستان

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

تصاویری از 6 مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان؛ مرزبانان آزاد شدند

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

آقای ذوالنوری ممنون

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

انهدام باند فسا و قاچاق دختران در تهران

سیگنال مثبت به بورس تهران

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

6 مرزبان ایرانی از دست طالبان آزاد شدند

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

تخریب منازل مسکونی در زاهدان بر اثر طوفان

دستگیری 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دبی هنوز در زیر آب!

استنشاق گاز شادی‌آور با طعم قلیان‌های مرگ‌آور!

دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور 1403 منتشر شد

سیلاب در گلزار شهدای کرمان

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

دردسر تیک‌تاک

سردار رادان در اجتماع مردم در حمایت از طرح حجاب: عقب‌نشینی نخواهیم کرد

تجاوز به چپ کامیون چهار کشته برجای گذاشت

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

آتش‌سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت‌تیر در منطقه شهرری

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور 1403

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

لحظات حساس از نجات نوزاد سه روزه توسط اپراتور هلال احمر

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

نجات روسیه با اقتصاد موازی

پورعباس: کنکور در سلامت کامل برگزار شد

رادان: تمام آبرویمان را برای دین و ارزش‌های اسلامی می‌گذاریم و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد