پیام ویژه

آخرين مطالب

بهترین گوشی های گرنداستریم در سال 2020 اقتصادي

بهترین گوشی های گرنداستریم در سال 2020
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - شرکت گرنداستریم یکی از بهترین برندهای سازنده تلفن تحت شبکه در جهان به شمار می‌رود. امروزه گوشی های گرنداستریم از محبوب‌ترین دستگاه‌های تلفن در مراکز تلفن IP یا تحت شبکه محسوب می‌شوند.

شرکت گرنداستریم یکی از بهترین برندهای سازنده تلفن تحت شبکه در جهان به شمار می‌رود. این شرکت، فعالیت خود را در سال 2002 و در کشور ایالات متحده آمریکا آغاز کرد و از همان ابتدای تاسیس خود، بر روی بهبود ارتباطات یکپارچه (UC) متمرکز شد. امروزه گوشی های گرنداستریم از محبوب‌ترین دستگاه‌های تلفن در مراکز تلفن IP یا تحت شبکه محسوب می‌شوند.
امروز و در این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی های گرنداستریم در سال 2020 را بررسی کنیم. هدف ما از این کار، ارائه یک راهنمای خرید مناسب در ارتباط با تلفن‌های تحت شبکه و به ویژه محصولات شرکت گرنداستریم است.
پیش از آنکه به معرفی تلفن‌های IP گرنداستریم بپردازیم، لازم است نگاهی کوتاه و گذرا به مفاهیمی همچون ویپ (VOIP) و مرکز تلفن تحت شبکه داشته باشیم.
ویپ چیست و مرکز تلفن تحت شبکه چگونه راه اندازی می شود؟
ویپ یک تکنولوژی است که بر اساس انتقال صدا بر بستر اینترنت تعریف می‌شود. بر اساس این تکنولوژی، صدا به جای انتقال روی بستر خطوط آنالوگ، از طریق کابل‌های شبکه، منتقل می‌شود.
مرکز تلفن تحت شبکه نیز بر اساس تکنولوژی ویپ کار می‌کند. در مراکز تلفن قدیمی‌تر، یک دستگاه سانترال مرکزی نصب می‌شد و داخلی‌های مختلف، از طریق کابل تلفن به آن متصل می‌شدند. اما در یک مرکز تلفن تحت شبکه، داخلی‌ها توسط IP به سرور مرکزی وصل شده و کارمندان از طریق تلفن‌های تحت شبکه، با مشتریان، ارتباط برقرار می‌کنند.
همانطور که گفته شد، شما برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن تحت شبکه در مجموعه کاری خود، احتیاج به خرید تلفن‌های تحت شبکه خواهید داشت. لازم به تکرار نیست که گرنداستریم، یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید این تلفن‌ها محسوب می‌شود. پس بیایید نگاهی به بهترین گوشی های گرنداستریم در سال 2020 بیندازیم:
تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP2160
اولین مدلی که قصد معرفی آن را داریم، GXP2160 است. یک تلفن بسیار خوش‌ساخت و با کاربری آسان که مطمئنا از کار کردن با آن شگفت‌زده خواهید شد. این تلفن، دارای یک صفحه نمایش رنگی با اندازه 4.3 اینچ است که باعث می‎شود هیچ چیزی بر روی LCD از چشم شما پنهان نماند.
GXP2160 حداکثر 6 حساب SIP را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید 200 شماره را در دفترچه مخاطبین آن، ذخیره کنید. یکی از مزیت‌های اصلی تلفن‌های تحت شبکه، امکان برقراری کنفرانس‌های صوتی و گاها تصویری ( در صورتی که بر روی دستگاه تلفن، دوربین تعبیه شده باشد) است. تلفن گرنداستریم GXP2160 امکانی برقراری کنفرانس‌های 5 نفره را برای شما به ارمغان می‌آورد.
از دیگر مشخصات تلفن گرنداستریم GXP2160 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
وزن: تقریبا 1 کیلوگرم دارای قابلیت اتصال به دیوار رنگ: مشکی دارای 5 کلید قابل برنامه ریزی یا شماره گیر سریع دارای ماژول USB برخورداری از صدای HD

پیام ویژه

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXV3240
شرکت گرنداستریم این تلفن را به گونه‌ای طراحی کرده است که قابلیت کار با سیستم عامل اندورید را نیز دارد. به همین دلیل، امکان دسترسی به فروشگاه Google Play و اپلیکیشن‌هایی از قبیل اسکایپ، فیسبوک، توئیتر، مرورگر وب و ... نیز در GXV3240 تعبیه شده است.
تلفن گرنداستریم GXV3240 دارای دوربین یک مگاپیکسلی است و در نتیجه، امکان برقراری کنفرانس‌های تصویری را نیز به شما می‌دهد. علاوه بر این، کیفیت صدای HD این تلفن تحت شبکه، باعث می‌شود در هر زمانی، از مکالمه با آن نهایت لذت را تجربه کنید.
از دیگر مشخات و ویژگی‌های تلفن گرنداستریم GXV3240 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
وزن: 920 گرم دارای قابلیت اتصال به دیوار برخورداری از کلیدهای قابل برنامه‌ریزی دارای دفترچه تلفن اختصاصی دارای ماژول USB برخورداری از 6 اکانت SIP تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP2135
این مدل، یکی از بهترین و در عین حال قدرتمندترین تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم محسوب می‌شود. GXP2135 از 32 کلید قابل برنامه‌ریزی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این، 8 خط و 4 حساب SIP نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل است که این تلفن، یک انتخاب ایده آل و بسیار مناسب برای کارمندان به شمار می‌رود.
با استفاده از تلفن گرنداستریم GXP2135 می‌توانید یک کنفرانس صوتی حداکثر 4 نفره برقرار کنید. همچنین، کارمندانی که از این تلفن استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از قابلیت Hot-Desking که روی GXP2135 تعبیه شده است، دستگاه‌های تلفن خود را با همدیگر به اشتراک بگذارند.
از دیگر امکانات و قابلیت‌های تلفن گرنداستریم GXP2135 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
وزن: 850 گرم دارای قابلیت اتصال به دیوار رنگ: مشکی دارای قابلیت اتصال به هدست برخورداری از ماژول USB کیفیت صدای HD

پیام ویژه

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP1610
این مدل از تلفن‌های گرنداستریم، برای شرکت‌ها و مجموعه‌های کوچک تولید شده و از طراحی ساده‌ای برخوردار است. GXP1610 یک حساب SIP دارد و کنفرانس 3 نفره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کسانی که به دنبال راه اندازی یک سیستم خانگی ویپ هستند نیز می‌توانند بر روی این تلفن حساب کنند
تلفن گرنداستریم GXP1610 در عین سادگی، از کیفیت بالایی برخوردار است. 3 کلید شماره گیر سریع، هدست، پشتیبانی از POE و قابلیت ذخیره 200 شماره در حافظه دستگاه، از دیگر امکاناتی است که با خرید این تلفن، از آن‌ها برخوردار می‌شوید.
از دیگر قابلیت‌های تلفن گرنداستریم GXP1610 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
وزن: 740 گرم دارای قابلیت اتصال به دیوار رنگ: مشکی برخورداری از پورت گیگابایت دارای 2 کانال ویپ تلفن تحت شبکه گرنداستریم را از کجا بخریم؟
مدل‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد و سایر انواع تلفن گرنداستریم را می‌توانید همراه با یک ضمانت‌نامه معتبر و 12 ماهه، از شرکت ایده آل گستر خریداری نمایید.
این شرکت اگرچه به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک فعالیت می‌کند، اما به جهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود، اقدام به عرضه انواع تلفن‌های گرنداستریم نیز نموده است.
توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه خرید تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم، با کارشناسان و مشاورین فروش ایده آل گستر تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.idehal.org و در بخش تلفن‌های اداری و سپس تلفن‌های تحت شبکه، با انواع مختلف تلفن‌های گرنداستریم بیشتر آشنا شوید.

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/488249/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مشرق: چرا آقازاده‌های خاص با فیلیمو همکاری تنگاتنگی دارند؟

چرا «کاهش مصرف کالری» در ایران خطرناک است؟

راه‌حل معمای امنیت در خاورمیانه

اپل شارژر را از جعبه آیپد پرو و آیپد ایر هم حذف کرد؛ اما نه در همه کشورها

سپرهسته‌ای؛ افسانه غرب یا نیاز داخلی؟

یک اقتصاددان: تعریف دولت از مردم آنهایی است که می‌توانند جت شخصی بخرند

الگوی چینی ترک برداشت

پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد

اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

انویدیا با همکاری زیرمجموعه آلفابت نسل بعدی ربات‌های صنعتی را متحول خواهد کرد

فرجام دوئل داغ اصولگرایان

شوک دوم به شانا

تولید حدود 277 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال 1402

پیکسل 8a رونمایی شد؛ رقیب گلکسی A55 با تمرکز بر هوش مصنوعی

مدیر اجرایی OpenAI: هوش مصنوعی امروزی، یک‌سال دیگر به‌طرز مضحکی بد خواهد بود

درخواست مهاجری از سردار رادان : با لباس شخصی به همراه خانواده به خیابان ها بروید و از زنان محجبه درباره "طرح نور"سوال کنید

اسرائیل زیر منگنه پذیرش آتش‌بس

یورش همه‌جانبه ارتش اسرائیل به رفح

OpenAI ابزاری برای شناسایی دیپ‌فیک‌های DALL-E عرضه می‌کند

دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پشیمانی مردی که بعد از قتل همسرش قصد خودسوزی داشت

نینتندو وعده داد؛ سوئیچ 2 قبل از آوریل 2025 معرفی می‌شود

وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد

برنامه‌ی وزیر آموزش و پرورش برای اصلاح اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان

لیست هزینه اجاره‌نشینی در آپارتمان‌های لوکس تهران؛ پاسدارن 140متری، 3 میلیارد و 400 میلیون رهن کامل

علامت تجاری مرموز PuraOS ثبت شد؛ هواوی چه برنامه‌ای در سر دارد؟

قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

برنامه‌ی وزیر آموزش پرورش برای اصلاح اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان

دستگیری اوباش جنوب تهران

معاون وزیر بهداشت: ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند

فروردین خاموش مسکن تهران

گوشی فوق مقاوم 2024 بلک‌ویو دوربین حرارتی دارد

عدم نوسان قیمت موبایل زیر 600 دلار نشانه موفقیت سیاست تثبیت

عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی

نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند

بارش شدید باران در قم و ایلام

بارش باران باعث طغیان رودخانه‌های پاکدشت تهران شد

مشاهده گور ایرانی در پارک ملی توران

وزیر صمت: تنوع نرخ ارز ام‌الفساد است

تاریخ رونمایی سری X100s ویوو و X100 Ultra رسما اعلام شد

نسخه جدید اپ‌های «فاینال کات» و «لاجیک پرو» برای آیپد پرو با تراشه M4 معرفی شد

تردید در سلامت آب‌های معدنی!

مزاحم تلفنی‌های اورژانس به شدت مشغول کارند!

رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد

بازدید از کیفیت خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن

با خرید 100 خودرو هم مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شوید!

مراسم رونمایی آیپدهای 2024 اپل با آیفون ضبط شده بود!

گوگل نحوه فعال‌کردن احراز هویت دو مرحله‌ای خود را تغییر می‌دهد

روایت «فارن افرز» از جاه‌طلبی‌های هسته‌ای عربستان