پیام ویژه

آخرين مطالب

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود خواندنی ها

پیشگویی که شیوع کرونا را پیش بینی کرده بود
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - روزیاتو / پیشگویی که مدعی است نزدیک به 2 سال قبل از پیدا شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا، این همه گیری را پیشگویی کرده بود، پیش بینی خود از سال 2021 را اعلام کرده است.
نیکولاس اوجولا که می گوید شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را هم پیش بینی کرده بود، در سال 2018 ادعا کرده بود مصیبتی از جنس «آنفولانزا» بر دنیا حاکم خواهد شد و حالا می گوید این پیش بینی او از شیوع کرونا بوده است.
این مرد 35 ساله ی اهل لندن همچنین مدعی است اعتراضات جهانی را دیده بود – و حالا آنچه که در سال 2021 رخ خواهد داد را دیده است.
نیکولاس که یک درمانگر با شیوه ی بازگشت به زندگی قبلی، متخصص هیپنوتیزم و منجم پیشگو است می گوید: «بعضی از الهاماتم عیناً اتفاق می افتند. بقیه نمادین ترند و نیاز به تفسیر دارند، تقریباً مثل یک خواب که پیام های پنهانی در خود دارد.»
«یکی از چیزهایی که امسال از من زیاد پرسیده اند ویروس کرونا است. من الهاماتی دارم که نشان می دهند بعد از سال نوی میلادی وضع به ثبات می رسد و آمار ابتلا تا بهار به یک حد قابل کنترل می رسد.»
«اما پیش بینی من این است که وحشت و محدودیت های ناشی از ویروس تا سال 2022 ادامه پیدا خواهد کرد.»
نیکولاس معتقد است در زندگی های قبلی اش، یک ملکه مصری و یک شیر بوده است.
او می گوید اولین بار در کودکی به قدرت پیشگویی خود پی برد و اولین تجربه ی واقعاً قدرتمندش را در سن 17 سالگی داشت.
او که هنوز هم قادر به توضیح اتفاقی که رخ داد نیست، می گوید: «تقریباً یک تجربه ی خروج از بدن داشتم و توانستم بسیاری از زندگی های قبلی ام را ببینم. با عقل جور در نمی آید اما می دانم چیزی که دیدم خودم بود در یکی از زندگی های قبلی ام.»
«هزاران زندگی قبلی داشته ام. یک ملکه مصری بودم، یک خدمتکار، یک معلم در انقلاب فرانسه، یک آهو، یک شیر و حتی در کهکشانی دیگر زندگی کرده ام.»
نیکولاس به قدری تحت تأثیر این تجربه قرار گرفت که برنامه اش برای تحصیل در رشته ی تاریخ و اقتصاد در دانشگاه را کنار گذاشت و تصمیم گرفت یک درمانگر با شیوه ی بازگشت به زندگی قبلی شود.
او ادعا می کند از آن زمان مرتب به او الهام می شود که بعضی از این الهامات در خواب اتفاق می افتند و بقیه وقتی مشغول کارهای معمول روزانه است، یکباره به سراغش می آیند.
او معتقد است این موهبت به او کمک کرده برخی از مهم ترین وقایع دوران اخیر را پیش بینی کند.
نیکلاس می گوید: «در سال 2018 کلمه آنفلوآنزا به من الهام شد. در ذهنم ماند، چون از این کلمه استفاده نمی کنم. در زندگی روزمره اگر درباره اش حرف می زدم، فقط می گفتم فلو [کوتاه شده ی آنفلوآنزا که در زبان انگلیسی رایج است].»
«یک مصیبت جهانی دیدم که ربطی به گوشت یا دام داشت. کرونا را با آنفولانزای اسپانیایی مقایسه می کنند و بعضی ها فکر می کنند منشأ آن یک بازار فروش حیوانات وحشی در ووهان چین بوده.»
«شکست دونالد ترامپ را هم پیش بینی کردم. انتخابات آمریکا خیلی تنگاتنگ بود به خاطر همین وقتی در نهایت بایدن پیروز شد خیلی سوررئال بود که دیدم الهامی که به من شده بود به واقعیت پیوسته.»
این پیشگو همچنین معتقد است الهامی که در سال 2019 درباره ی اعتراضات جهانی به او شده بود تا حدی به جنبش «جان سیاهپوستان مهم است» مربوط می شود.
اما فقط وقایع مهم جهانی نیستند که نیکلاس ادعای توانایی پیش بینی آن ها را دارد. او می گوید تصویر یک لباس به شکل کاپ کیک را هم دیده بود و مصرانه معتقد است که آن در واقع لباس آریانا گرانده، خواننده ی مشهور در مراسم جوایز گرمی سال 2020 بود که سوژه ی شبکه های اجتماعی شد.
نیکلاس می گوید: «تصویری که از اعتراضات دیدم حالا اهمیت زیادی پیدا می کند چون امسال در سرتاسر دنیا مردم به خیابان ها آمدند، به پا خواستند و اعتراض خود را فریاد زدند.»
«جان سیاهپوستان مهم است جنبش بزرگی شده اما اعتراضات دیگری هم در دنیا بوده، مثل آن هایی که در فرانسه و نیجریه رخ دادند.»
«یک چیز دیگر که قبل از سال 2020 دیدم یک بیمارستان بود که در شعله های آتش می سوخت. آن زمان فکر کردم معنایش یک آتش واقعی است اما حالا فکر می کنم شاید تصویری نمادین از وضعیت کادر درمان بوده که ویروس آن ها را فرسوده کرده.»
«یک الهام هم درباره ی جنگ جهانی سوم داشتم اما شاید نه جنگ بین کشورها، بلکه جنگ علیه ویروس کرونا بود.»
نیکلاس حالا پیش بینی هایی از سال 2021 دارد. او می گوید الهاماتی درباره ی ناآرامی های مدنی داشته و ادعا می کند اعتراضات جهانی تا 2 تا 3 سال دیگر ادامه خواهد داشت.
او یک مهاجرت عظیم مردمی را هم پیش بینی می کند و می گوید همزمان هزاران نفر در کشورها مهاجرت خواهند کرد.
نیکلاس اینگونه توضیح می دهد: «مردمی را می بینم که برای داشتن یک زندگی بهتر به جایی می روند، تقریباً مثل یک مهاجرت دسته جمعی. در مورد چند صد نفر صحبت نمی کنم – منظورم هزاران نفر است.»
او همچنین می گوید زبانه کشیدن یک آتش را در نیویورک و برای 3 تن از سلبریتی های تراز اول هالیوود غم و دل شکستگی دیده.
نیکلاس می گوید: «دائم کلمات “تام کروز” و “دل” به من الهام می شود. شاید عیناً اتفاق بیافتد و او دچار مشکلات قلبی شود یا شاید هم استعاره ای باشد و او درگیر یک شکست عشقی یا چیزی شبیه به آن شود.»
«برای ناتالی پورتمن و کیم کارداشیان هم اندوه عشقی می بینم. کسی چه می داند، شاید از کانیه وست جدا شود.»
برخی از الهامات امیدوار کننده تر نیکلاس انتشار جلد دیگری از کتاب هری پاتر و سوژه شدن یک بیسکوییت دایجستیو در شبکه های اجتماعی به دلایلی است که هنوز برای او مشخص نیست.
با این حال، نیکلاس پیش بینی های هراس آوری هم دارد.
نیکلاس می گوید: «چندین الهام هولناک داشته ام. یکی از رهبران مرد دنیا به قتل می رسد. نمی توانم ببینم کیست اما حس می کردم این اتفاق دنیا را به لرزه درمی آورد. مسلماً امیدوارم که محقق نشود.»
«یک الهام هم به من شده درباره ی یک نشست جهانی که یک رسوایی جنسی آن را مختل می کند، و افزایش فعالیت سیاسی احزاب راست افراطی به خصوص در اروپای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا، و فوران یک آتشفشان که منجر به تغییرات اساسی آب و هوایی می شود.»
«کلمات “آنفولانزای خوکی” هم به من الهام شده و تصاویری از وحشت جمعی دیده ام. فکر نمی کنم ویروس دیگری باشد ولی با توجه به اتفاقاتی که امسال افتاده می توانم تصور کنم که واکنش به آن اغراق آمیز باشد.»
او می گوید وقتی الهامی به او می شود – به خصوص الهامی که از وقوع رویدادی جالب توجه حکایت داشته باشد – ساکت کردن بخش منطقی مغزش دشوار است چون دائم سعی می کند از چیزی که دیده سر در آورد.
او علیرغم پیش بینی هایش تأکید دارد که آدم خاصی نیست، بلکه معتقد است همه ی ما همین توانایی ها را داریم اما شک و تردید مانع از اعتماد به آن ها می شود.
نیکلاس می گوید: «تنها کاری که من می کنم این است که به چیزی که همه ی ما از آن برخورداریم سر و سامان می دهم، اما فکر می کنم همه ی ما آن حس ششم را در وجودمان داریم.»
«مردم چیزهای کوچکی مثل دانستن اینکه قرار است تلفن زنگ بزند یا بر حسب اتفاق خبر بدی دریافت کنند را به حساب نمی آورند. اما اگر بتوانید از آن چیزهایی که در زندگی امروزی حواس ما را به خود پرت می کنند، دوری کنید، شاید بتوانیم درک عمیق تری پیدا کنیم.»
نیکلاس می گوید با وجود اینکه بارها از او خواسته شده اما تأکید دارد که یک کاری که قادر به انجامش نیست پیش بینی شماره های لازم برای برنده شدن در قرعه کشی ها است.
او می گوید: «خیلی ها هستند که فکر بازی دارند و کنجکاوی زیادی نسبت به کاری که انجام می دهم دارند، اما مسلماً دچار شک می شوند. آن ها چیزهایی می گویند مثل اینکه پس چرا نتیجه ی قرعه کشی را پیش بینی نمی کنم.»
«اما من کنترل الهاماتم را ندارم و برنده شدن من در قرعه کشی هیچ دردی از دنیا دوا نمی کند. به علاوه در تقدیر همه نیست که میلیونر شوند.»
«من خودم آدم شکاکی هستم و سعی می کنم هر دو روی سکه یعنی منطق و پیشگویی را ببینم. گرچه در هر صورت من با کارم به کسی صدمه نمی زنم پس شکاک ها بدانند که من مشتاق و آماده ی به چالش کشیده شدنم.»

لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/509050/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

حسین انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

جت شخصی چند؟

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

برای از ما بهتران؟

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

طوفان شن در لیبی

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز 11 برای کامپیوترهای قدیمی

احتمالا خانواده آیفون 16 فاقد دکمه‌های فیزیکی خواهد بود

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مایکروسافت با همکاری متا، نسخه ایکس باکس هدست کوئست را می‌سازد

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

بورس صعودی می‌ماند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

پیدایش ابرقدرت اسلامی

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

میزو با گوشی «21 نوت» به بازار موبایل برمی‌گردد

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج؛ 80 کیلو طلا امروز فروخته شد

پرداخت 16 میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات هیچ در 8 سال!

گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً در 7 رنگ مختلف عرضه می‌شود

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور