پیام ویژه
سردار جوانی در گفتگو با رسالت:
سپاه نمی‌تواند فقط نقش پادگانی داشته باشد
یکشنبه 21 مرداد 1397 - 12:25:06 PM
اخبار ویژه-روزنامه رسالت در صفحه دو خود مصاحبه‌ای از سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران منتشر كرد كه در آن گفته بود: ‌سپاه با وجود تهدیدات تركیبی و هوشمند نمی‌تواند فقط نقش پادگانی داشته باشد.

سردار سرتیپ یدالله جوانی كه ظاهرا قصد داشته پاسخ نامه اخیر علی مطهری را بدهد، می‌گوید: این‌طور نیست كه ما بگوییم سپاه همانند ارتش یك تشكیلات و مجموعه به‌طور كامل نظامی و پادگانی است و باید مبتنی بر تشكیلات نظامی باشد و فقط با تجاوزهای دشمن مقابله كند یا اینكه یك تشكیلات امنیتی صرف است.

سردار جوانی در پایان به منتقدان ورود سپاه به مسائل سیاسی پاسخ گفته و اساسا ورود سپاه را به سیاست رد نكرده و اتفاقا در مقام تبیین آن می‌گوید: «آن دسته از افرادی كه انتظار دارند سپاه فقط یك نقش پادگانی داشته باشد، نشان‌دهنده آن است كه به ماموریت‌ها و رسالت سپاه توجه ندارند. انقلاب اسلامی همواره درمقاطع مختلف با تهدیداتی روبه‌رو بوده است و برخی عوامل داخلی و خارجی قصد داشتند كه نظام اسلامی را ازمسیر اصلی خودش خارج كنند و بدیهی است كه سپاه پاسداران باید این توطئه‌ها را شناسایی و از نظام اسلامی در برابر این تهدیدات حفاظت كند و هرگز اجازه نخواهیم داد كه عده‌ای این رسالت سپاه را تضعیف كنند.»

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/146836/سپاه-نمی‌تواند-فقط-نقش-پادگانی-داشته-باشد
بستن   چاپ