پیام ویژه
رژیم صهیونیستی در آزمایش توان دفاع هوایی سوریه شکست خورد
یکشنبه 11 آذر 1397 - 9:45:26 AM
تقریب
پیام ویژه_محمد عیسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک که روز شنبه منتشر شد، افزود: سوریه در حالی که هنوز هیچ یک از سامانه دفاع هوایی مدرن خود را به کار نگرفته موفق شد با این تجاوز موشکی مقابله کند.
 
این کارشناس نظامی سوری اظهار داشت ، احتمال اینکه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دستور آمریکا صورت گرفته باشد، وجود دارد به ویژه که تجاوز صهیونیست ها قبل از عملیات ارتش سوریه در شمال این کشور رخ داد و رژیم صهیونیستی در اثبات وجود خود در سوریه شکست خورد و این شکست به شکست های دیگر رژیم صهیونیستی در تجاوز به دولت سوریه نیز اضافه شد.
 
در همین حال وزارت خارجه سوریه و امور مهاجران روز گذشته جمعه 9 آذر ماه 1397 /30 نوامبر /با ارسال پیامی به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت تجاوز های آمریکا ورژیم صهیونیستی به حاکمیت سوریه را محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد آخرین تجاوز آمریکا کشتاری بود که جنگنده های ائتلاف بین المللی به رهبری واشنگتن اخیرا در روستای الشعفه در حومه دیر الزور به راه انداختند و متجاوزان اسرائیلی منطقه الکسوه در جنوب دمشق را هدف قرار دادند.
 
پدافند هوایی سوریه در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی موفق شد چهار فروند از موشک های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق را در پنجشنبه شب گذشته پیش از رسیدن به هدف، رهگیری و ساقط کند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/180343/رژیم-صهیونیستی-در-آزمایش-توان-دفاع-هوایی-سوریه-شکست-خورد
بستن   چاپ