پیام ویژه
نامه سرگشاده فعال فرهنگی ترکیه خطاب به ترامپ
شنبه 8 تير 1398 - 18:32:05
اخبار ویژه - باهیر آیدین از فعالان فرهنگی شهر مالاتیای ترکیه نسبت به جنایت های اخیر ترامپ نامه سرگشاده نوشته و اصل نامه به دفتر ریاست جمهوری آمریکا ارسال کرد

به گزارش جام نیوز ، باهیر آیدین از فعالان فرهنگی شهر مالاتیای ترکیه، نسبت به جنایت های اخیر ترامپ از قبیل اعطای بلندی های جولان به اسرائیل، قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی، و انتقال کنسولگری از تل آویو به قدس، نامه ای سرگشاده خطاب به ترامپ نوشت.

باهیر آیدن از فعالان فرهنگی ترکیه
باهیر در این نامه ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا، تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از بزرگترین اشتباهات آمریکا خوانده است. باهیر از ترامپ درخواست کرده است که به سوالات او که سوال تمام مظلومان بوده کمی تامل کند.

صفحه دوم نامه باهیر آیدن خطاب دونالد ترامپ
در بندهای از این نامه می خوانیم
آقای ترامپ رسم بر این است که نامه با سلام شروع شود، ولی رفتارهای جنایتکارانه تو اجازه نمی دهد من طبق روال مرسوم خطاب به تو را با سلام شروع کنم.
آقای ترامپ از تو سوال می کنم، آیا تو برای خدمت کردن به رژیم صهیونیستی و جنایت آنها متولد شده ای؟!
آقای ترامپ به اعتراف برخی از سیاستمدران آمریکایی به لحاظ عقلی تو صلاحیت اداره آمریکا در طول دوره ریاست جمهوری را نداری! با این وجود چگونه ادعای مدیریت جهان را می کنی؟
آقای ترامپ تو و اسلاف گذشته تو از روسای جمهور آمریکا اشتباهات زیادی را در حق جمهوری اسلامی ایران انجام داده اید و همچنان به تصمیمات اشتباه خود اصرار دارید
آقای ترامپ با این که من خارج از ایران زندگی می کنم ولی رفتار های جنایت آمیز تو و آمریکا باعث شده است که من روحیه انقلابی داشته و خود را هم مرام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدانم
آقای ترامپ می توانید من، خانواده ام و همفکرانم را به لیست تروریست های خود اضافه کنید. این را بدانید که ما همه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
لازم به توجه است که با توجه به فضای حاکم در ترکیه، این فعال فرهنگی شجاع، با اسم و آدرس شخصی خود، نامه را به دفتر ریاست جمهوری آمریکا در کاخ سفید ارسال کرده است.


ارسال نامه به دفتر ریاست جمهوری آمریکا
نامه یاد شده بعد از انتشار گسترده در فضای مجازی ترکیه، برخی از سایت های خبری نیز مانند روز قدس آن را منتشر کردند.

باز تاب رسانه ای نامه سرگشاده باهیر در سایت خبری روز قدس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/232209/نامه-سرگشاده-فعال-فرهنگی-ترکیه-خطاب-به-ترامپ
بستن   چاپ