پیام ویژه
فوتبال> لیگ برتر؛
فوق ستاره استقلالی اولین شکار سرمربی جدید پرسپولیس + عکس
سه شنبه 11 تير 1398 - 11:14:16
اخبار ویژه - گویا فوق ستاره استقلالی اولین شکار سرمربی جدید پرسپولیس است او در رصد پرسپولیسی ها قرار دارد.

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس دیروز به صورت رسمی به سرخ های پایتخت معرفی شد و این در حالی است که مسولان باشگاه پروسه خرید یک مهاجم را پیش از این کلید زده بودند.
بر اساس شنیده ها یکی از بازیکنانی که در رصد سرخپوشان بوده و فیلم بازی او هم به کالدرون نشان داده شده کاوه رضایی است. بازیکنی که چند فصل قبل هم و پیش از توافق با استقلال، در آستانه پرسپولیسی شدن بود، اما نهایتا به آبی‎ها بله گفت. کاوه اگر چه در آن مقطع پیشنهاد ابتدایی پرسپولیس را رد کرده، اما ممکن است پرسپولیس در صورت جدایی علیپور، دوباره سراغ مهاجم بروژ برود و با او مذاکره کند و به نظر می رسد، بازی کردن در پرسپولیس راه نزدیک تری برای دیده شدن توسط ویلموتس است تا نشستن روی نیمکت یک تیم اروپایی . حال اینکه این تیم بلژیکی باشد.

گفتنی است، کاوه رضایی فصل خوبی را در لیگ بلژیک پشت سر نگذاشته است اما او همچنان نزد مدیران باشگاه بروژ اعتبار زیادی دارد. سایت Nieuws365 بلژیک، در گزارشی مدعی شد کلوب بروژ برنامه‌ای برای فروش مهاجم ایرانی خود ندارد. باتوجه به تغییر سرمربی باشگاه بلژیکی، کلوب بروژ این فرصت را به کاوه رضایی می‌دهد تا تحت نظر فیلیپه کلمنت، سرمربی جدید باشگاه تمرین کند.
110

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/233354/فوق-ستاره-استقلالی-اولین-شکار-سرمربی-جدید-پرسپولیس---عکس
بستن   چاپ