پیام ویژه
رفتار دوگانه نتانیاهو در برابر برجام به روایت رسانه ایرانیان کانادا
سه شنبه 11 تير 1398 - 12:18:16
اخبار ویژه - صفحه توئیتری ایرانیان کانادا به رفتار دوگانه نتانیاهو در قبال برجام پرداخت.

به گزارش جام نیوز ، صفحه توئیتری ایرانیان کانادا، در واکنش به رفتار دوگانه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، توئیتی منتشر کرد.
در این توئیت آمده است: ناتینیاهو، که همواره منتقد توافق با ایران، "برجام" بود، این بار منتقد نقض برجام توسط ایران با غنی سازی اورانیوم ضعیف شد. ناتینیاهو دوباره مدعی شد: ایران به سمت اتمی شدن می رو. سوال این است چرا اسراییل برای شکست برجام تلاش کرد؟

گفتنی است نخست وزیر تندرو و افراطی رژیم صهیونیستی همواره در ظاهر خود را مخالف برجام نشان می داد تا با این مخالفت ها فشار بر ایران را دنبال کرده و دولت آمریکا را در برابر ایران قرار دهد.
از سوی دیگر مخالفت ظاهری او و رضایت باطنی از برجام در حالی است که او تلاش می کند ایران را بزرگترین دشمن منطقه و اعراب نشان دهد.
این مخالفت ظاهری با برجام در شرایطی است که او از برجام رضایت باطنی داشته است. بی بی سی به نقل از واشنگتن پست درباره چنین رضایتی گزارش داد: ست مولتون، عضو جوان مجلس نمایندگان آمریکا، در زمان باراک اوباما و به هنگام امضای توافق هسته‌ای با ایران، ابتدا به کارایی برجام شک داشته است. لذا برای اطمینان به سراغ نتانیاهو رفته و در این باره نظر او را جویا شده بود، او در این رابطه می گوید:"چون مطمئن نبودم به اسرائیل رفتم و از نتانیاهو پرسیدم : آیا توافقی بهتر از این ممکن است. وقتی او جوابی نداد من برگشتم و از برجام حمایت کردم."
115

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/233385/رفتار-دوگانه-نتانیاهو-در-برابر-برجام-به-روایت-رسانه-ایرانیان-کانادا
بستن   چاپ