پیام ویژه
کتاب سند فعالیت‌های مسجد رونمایی شد
پنجشنبه 20 تير 1398 - 13:31:55
اخبار ویژه - کتاب سند فعالیت‌های مسجد با رویکرد نظام سازی توحیدی و شهر و جامعه در همایش مساجد تدبر محور رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز ، همایش مساجد تدبرمحور، در مسجد دانشگاه تهران و به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت برگزار شد.
در این مراسم، مربیان مدارس دانشجویی به بیان خاطرات و تحربیات خود از برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی ویژه بچه‌های مسجد پرداختند و گروه سرود مسجدی‌ها نیز به اجرای مراسم پرداختند.
احمد رضا اخوت، مولف کتاب سند فعالیت‌های مسجد در این مراسم اظهار داشت: این سند با هدف برقراری ارتباط و هم‌افزایی میان مساجد طراحی شده است و یکی از 12 سند در دست تهیه مجموعه مدارس دانشجویی قرآن و عترت در حوزه‌های تعلیم و تربیت، تزکیه و خانواده است.
وی افزود: این سند به قواعد لازم برای حرکت ضابطه‌مند در زمینه ارتباط مساجد پرداخته است.
اخوت با بیان اینکه نهادهای حوزه مساجد فعالیت‌های ذاتی متعددی دارند و ممکن است از حوزه ارتباطی و هم‌افزایی مساجدغافل باشند، گفت: سند در اختیار تمام این نهادها قرار گرفته و به صورت خودجوش اجرایی شده است اما برای گسترش بیشتر نیازمند همراهی آنان هستیم.
این مولف کتاب سند فعالیت‌های مسجد ادامه داد: در حال حاضر مجری و مبلغ این سند در مساجد مربیان مجموعه هستند که هم اکنون در حدود 30 مسجد تهران اجرای آن را آغاز کرده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع 30 مربی مرد و 30 مربی زن در این مجموعه تربیت شده و در حال برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد در مساجد هستند.
فارس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/237231/کتاب-سند-فعالیت‌های-مسجد-رونمایی-شد
بستن   چاپ