پیام ویژه
تمسخر پوشش سحر قریشی در شبکه من و تو +فیلم
يکشنبه 23 تير 1398 - 08:39:44
اخبار ویژه - پوشش سحر قریشی، دستمایه طنز و تمسخر وی در شبکه من و تو شد.

به گزارش جام نیوز ، انتشار تصاویری از سحر قریشی، بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، در اکران فیلم "ایکس لارژ"، هجو شبکه من و تو را به همراه داشت.
بهانه حمله به سحر قریشی، ریما، شاهزاده زن سعودی بود که اخیرا به عنوان سفیر این کشور در آمریکا فعالیت می کند.
مجری شبکه من و تو با اشاره به آنچه شباهت این شاهزاده سعودی به سحر قریشی می خواند، گفت: ایشان شبیه خانم سحر قریشی نیستند که به تازگی افتخارآفرینی کردند، بله سحری از قبیله قریش(خنده تمسخر آمیز حضار) ایشون با این استایل شون.
وی سپس از دریا صفایی خواست نظرش را درباره نوع پوشش سحر قریشی، بیان کند که او پاسخ داد: من واقعا چیزهایی می بینم که آدم شاخ درمی آورد که یک همچو چیزی از حجاب و روسری درآورده اند. خیلی واقعا ترس دارد.
لینک دانلود
گفتنی است دریا صفایی، با عضویت در گروه های راست که در اروپا به افراط گرایی شهرت دارند، وارد پارلمان بلژیک شده و شعار خود را مبارزه با حجاب در اروپا عنوان کرده است.
حمله به نوع پوشش بازیگر زن ایرانی در من و تو در شرایطی است که این شبکه انگلیسی مدام خود را طرفدار آزادی پوشش زنان نشان می دهد.
در تناقض با این ادعا اما حجاب به عنوان پوشش برگزیده زن ایرانی مسلمان، هدف تخریب این شبکه قرار گرفته و دعوت از دریا صفایی با دیدگاهی تند و افراطی علیه پوشش زنان ایرانی، در پی همین هدف است.
گرچه سحر قریشی با استاندارهای پوشش یک زن تراز انقلاب و جمهوری اسلامی فاصله دارد با این حساب عصبانیت این شبکه از او چندان توجیه پذیر به نظر نمی رسد.
115

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/238252/تمسخر-پوشش-سحر-قریشی-در-شبکه-من-و-تو--فیلم
بستن   چاپ