پیام ویژه
به آمریکا و رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهیم که با امنیت منطقه بازی کنند/ایران با تمام توان از مردم لبنان حمایت می‌کند
چهارشنبه 26 تير 1398 - 21:58:34
اخبار ویژه - «امیر عبداللهیان» در دیدار با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان، با بیان اینکه سیاست ایران دور نگه داشتن لبنان از بحران‌های منطقه‌ای است، امنیت این کشور را امنیت تمامی منطقه و ایران دانست.
به گزارش گروه اخبار سیاسی “ پایگاه خبری ” رخ ، «حسین امیر عبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در بیروت با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به نوشته پایگاه خبری العهد، امیر عبداللهیان پس از این دیدار به خبرنگاران گفت که گفت‌وگوهای «خوب» و «سازنده‌ای» را با رئیس پارلمان لبنان داشته و در نشست با وی تأکید کرده است که ایران با تمام توان از مردم لبنان، ارتش، مقاومت و دولت این کشور حمایت می‌کند.
او افزود: «جمهوری اسلامی ایران تأکید می‌کند که لبنان باید به دور از بحران‌های منطقه‌ای باشد و ما عقیده داریم که امنیت لبنان همان امنیت منطقه و ایران است و برخی تهدیدات و تحرکاتی که رژیم صهیونیستی دست بدان می‌زند به نفع امنیت منطقه نیست.»
دستیار ویژه رئیس مجلس با بیان اینکه اقدامات بنیامین نتانیاهو دارای مصرف داخلی است، گفت: «با صدای بلند می‌گوییم که ایران و هم‌پیمانانش هرگز به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه نمی‌دهند که با امنیت منطقه بازی کنند.»
امیر عبداللهیان روز گذشته وارد دمشق شد و با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد. او در این دیدار گفته بود داعش و سایر اشکال تروریسم تکفیری، محصول طراحی خبیث آمریکایی – صهیونیستی برای تغییر نقشه منطقه بود که باقدرت با آن مقابله شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/239774/به-آمریکا-و-رژیم-صهیونیستی-اجازه-نمی‌دهیم-که-با-امنیت-منطقه-بازی-کنند-ایران-با-تمام-توان-از-مردم-لبنان-حمایت-می‌کند
بستن   چاپ