پیام ویژه
به دنبال گفتگوی وی با رسانه صهیونیست رخ داد؛
حمله کاربران به روزنامه نگار زن سعودی حامی رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 7:43:58 PM
اخبار ویژه - به گزارش اسپوتنیک، گفتگوی سکینه المشیخص نویسنده و خبرنگار برجسته سعودی با یک رسانه صهیونیست که در آن هر گونه دشمنی میان رژیم صهیونیستی و عربستان را نفی کرده و از لزوم سازش میان کشورهای عربی و تل آویو سخن گفته بود، موجی از انتقادها به وی به دنبال داشت.
کاربران به وی در حساب تویتری‌اش حمله کردند.
شایان ذکر است که وی به شبکه صهیونیستی «مکان» گفته بود: ما هیچ مشکل سیاسی با اسرائیل نداریم. اسرائیل تا کنون حتی یک گلوله هم به سمت ما شلیک نکرده است. فرصت صلح (سازش) میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی فراهم است و در صورت تحقق آن همه نفع می‌برند. به امید خدا امکان وقوع این اتفاق بسیار است.
این نویسنده سعودی در گفت‌وگوی مذکور مدعی شده بود: میان مواضع اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج (فارس) برای مقابله با خطر ایران و شاخه‌های آن یعنی حزب‌الله و انصارالله که کاملا خاورمیانه را تهدید می‌کنند یک همخوانی آشکاری وجود دارد.
وی درباره سفر آتی خود به اراضی اشغالی گفت: همکارانی که به این اراضی سفر کردند توانستند آن را از داخل ببینند. من آماده هستم در آینده از این مناطق دیدن کنم.
سکینه عبدالله علی المشیخص، نویسنده و سردبیر تعدادی از مطبوعات سعودی از جمله مجله الشرق، روزنامه‌های دنیا الشرق، عکاظ، الوطن،‌ الشرق الاوسط، الیوم، شمس، العرب لندن و البلاد است. همچنین وی ناظر بخش فرهنگی روزنامه شمس عربستان بوده و در تعدادی از پایگاه‌های الکترونیکی مانند روزنامه الکترونیکی ایلاف و العربیه همکاری داشته است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/248114/حمله-کاربران-به-روزنامه-نگار-زن-سعودی-حامی-رژیم-صهیونیستی
بستن   چاپ