پیام ویژه
خاخام صهیونیست: یهود ژن برتر است اعراب باید برده ما شوند
شنبه 19 مرداد 1398 - 3:11:14 PM
اخبار ویژه - خاخام صهیونیست که رئیس‌آکادمی نظامی «دیوید بنی» نیز هست، در سخنانی به شدت نژادپرستانه، یهود را «ژن برتر» و اعراب را «برده یهود» خوانده است، آن هم در ایامی که شیوخ مرتجع عرب برای صهیونیست‌ها سنگ تمام می‌گذارند!


خاخام صهیونیست که رئیس‌آکادمی نظامی «دیوید بنی» نیز هست، در سخنانی به شدت نژادپرستانه، یهود را «ژن برتر» و اعراب را «برده یهود» خوانده است، آن هم در ایامی که شیوخ مرتجع عرب برای صهیونیست‌ها سنگ تمام می‌گذارند!
«کاشتیل»، خاخام صهیونیست، در سخنرانی‌ خود که معمولا در شهرک «عیلی» در کرانه باختری برگزار می‌شود، گفته: «ما نژادپرست هستیم، چرا که نژادهای مختلفی در دنیا وجود دارد و برخی از آنها اختلال‌های ژنی دارند. ما از آنها می‌خواهیم که برده ما باشند. عرب‌ها دوست دارند از بردگی آزاد شده و تحت حاکمیت ما زندگی کنند». پایگاه خبری الف با انتشار این خبر اضافه کرده که به نوشته هآرتص، این خاخام یهودی که حمایت‌های مالی فراوان دولت رژیم صهیونیستی نصیب او می‌شود در بخش دیگری از سخنان خود گفته: «نسل‌ها و نژادها با یکدیگر تفاوت دارند و همانطور که می‌دانیم اختلالات ژنی نیز در میان نسل‌ها وجود دارد اما این باعث نمی‌شود که به آنها حمله یا از آنها انتقاد کنیم؛ بلکه باید کمکشان کرد و نگذاشت که همچون فقرا باقی بمانند و باید به آنها گفت که بیایید برده ما شوید. اگر اشغالگری به معنای اهانت به تو و آوارگی‌ات بود آن زمان می‌شد گفت که بد است اما اگر اشغالگری یعنی رهایی؛ پس از تو می‌خواهم تا رها شوی. باید برده من شوی تا هر سطحی از روحانیت را درک کنی».
گفتنی است این اظهارات در بحبوحه خدمات بی‌سابقه شیوخ مرتجع عرب به رژیم صهیونیستی به ویژه در مسئله فلسطین اعلام می‌شوند!

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/248254/خاخام-صهیونیست--یهود-ژن-برتر-است-اعراب-باید-برده-ما-شوند
بستن   چاپ