پیام ویژه
فحاشی سلطنت طلب‌ها به عزاداران اباعبدالله الحسین(علیه السلام)
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 1:31:03 PM
پیام ویژه-همزمان با فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، سلطنت طلب‌ها در فضای مجازی اقدام به توهین و فحاشی به عزاداران سید و سالار شهیدان کردند.
عزاداری در تورنتو فحاشی سلطنت طلب‌ها به عزاداران اباعبدالله الحسین(علیه السلام)
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%

به گزارش جام نیوز، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، علاوه بر کشورهای اسلامی در کشورهای غیر اسلامی نیز برای مراسم عزاداری آماده می شوند.

 

یکی از این شهرهایی که هر ساله، مراسم عزاداری سالار شهیدان در آن باشکوه برگزار می‌شود، تورنتوی کاناداست.

 

اما در سال های اخیر این مراسم از سوی سلطنت طلب‌هایی که مدعی آزادی و احترام به عقیده دیگران هستند، مورد هجمه قرار می گیرد و عزاداران با الفاظ زشتی از سوی آنها مواجه می شوند.

 

امسال نیز سلطنت طلب‌ها با کمک ارتش سایبری فرشگرد، اقدام به نشر ویدئوهایی از مزاحمت های خود برای عزاداران در سال های گذشته کرده و عزاداران را با فحاشی و توهین، مورد هجمه قرار دادند.

 

عکس | توئیت یکی از سلطنت طلب ها و باز نشر آن توسط همفکرانش

 

این مدعیان آزادی، اذعان دارند که در این مراسم حتی زنان بی حجاب و افرادی که مسلمان هم نیستند حضور دارند اما سلطنت طلب ها همین افراد را هم به جمهوری اسلامی منتسب می‌کنند!

 

ویدئو | بخش کوتاهی از فیلم های منتشر شده از سوی فرشگردی ها

 

البته فحاشی و توهین سلطنت طلب ها تنها مختص به مسلمانان نیست و تمامی مخالفان آنها مورد هجمه قرار گرفته اند تا جایی که مدت هاست رسانه های اپوزیسیون هم حاضر به دعوت از آنها نیستند.



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/255444/فحاشی-سلطنت-طلب‌ها-به-عزاداران-اباعبدالله-الحسین(علیه-السلام)
بستن   چاپ