پیام ویژه
ماجرای اضافه شدن دو فرقه ضاله در لیست ثبت‌نام دانشگاه آزاد چه بود؟
پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 4:35:34 AM
اخبار ویژه - ظهر امروز در سایت ثبت‌نام دانشگاه آزاد، دو فرقه ضاله بهائیت و دراویش جزء گزینه‌های ادیان برای ثبت‌نام دانشجویان قرار داشت که مسؤولان این دانشگاه دلیل آن را هک شدن سایت دانشگاه اعلام کردند.
به گزارش مشرق ، از ظهرامروز، خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، سایت ثبت نام دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در فرم ثبت نامی خود، دو فرقه ضاله بهائیت و دراویش را جزء گزینه های ادیان برای ثبت نام دانشجویان قرار داده است.
طبق عکس زیر، دانشجویان در هنگام ثبت نام برای سال تحصیلی جدید، با چنین صفحه ای مواجه شدند.

این اقدام عجیب، بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و همین موضوع، روابط عمومی دانشگاه آزاد را وادار به واکنش کرد. رضا همدانچی در گفت وگویی اعلام کرد: حوالی ظهر امروز سایت واحد تهران مرکز هک شد و هک کنندگان اقدام به درج دو فرقه ضاله بهائیت و دراویش در لیست ادیان کردند اما هم اکنون این نام این دو فرقه ضاله از لیست ادیان حذف شده است.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از پیگیری این موضوع توسط دانشگاه آزاد اسلامی از مقامات قضائی و پلیس فتاخبر داد.
محمد مطیعی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز هم توضیح داد: علت این اتفاق هک شدن سامانه ثبت‌نام دانشگاه بود که با اقدام به موقع جلوی ادامه آن را گرفتیم.دانشگاه آزاد تابع قوانین جمهوری اسلامی است و هیچ‌گاه این فرقه‌های ضاله را جزو ادیان رسمی به‌شمار نمی‌آورد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/256424/ماجرای-اضافه-شدن-دو-فرقه-ضاله-در-لیست-ثبت‌نام-دانشگاه-آزاد-چه-بود؟
بستن   چاپ