پیام ویژه
در بازدید رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت از بیمارستان کیش مطرح شد:
تجهیزات بیمارستانی منطقه آزاد کیش نسبت به سایر بیمارستان های هم ظرفیت خود در کشور بی نظیر است.
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 13:40:47
اخبار ویژه - دکتر سعید هاشم زاده در بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، نظر مساعد خود را برای افزایش همکاری ها برای ارتقا هرچه بیشتر این مجموعه در توسعه گردشگری سلامت اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر سعید هاشم زاده رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کیش با اشاره به امکانات و خدمات خوب بیمارستانی در این منطقه آزاد گفت: تجهیزات بیمارستان کیش نسبت به سایر بیمارستان های هم ظرفیت آن در کشور بی نظیر است.
وی افزود: اگر چه برای برخی عمل های تخصصی و ویژه امکانات کامل تری مورد نیاز است، اما تقریبا تمام تجهیزات پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه کنندگان در این مجموعه وجود دارد.
دکتر هاشم زاده در ادامه گفت: در بیمارستان کیش امکانات کاملی که برای ICU ، CCU ، NICU و عمل های جراحی عمومی و تخصصی وجود دارد ، همچنین حضور دائمی متخصصان در برخی رشته های ضروری بیمارستانی بسیار قابل تحسین است.
رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت ضمن اشاره به اهمیت گردشگری سلامت و بویژه گردشگری درمانی افزود: توسعه این صنعت برای گسترش بخش های بیمارستانی و افزایش طیف مراجعه کنندگان از سایر کشورها و به دنبال آن افزایش امکانات و جذب متخصصین در رشته های مختلف بسیارضروری است.
گفتنی است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با داشتن 64 تخت بستری فعال، تنها مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی تخصصی در این جزیره می باشد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/257494/تجهیزات-بیمارستانی-منطقه-آزاد-کیش-نسبت-به-سایر-بیمارستان-های-هم-ظرفیت-خود-در-کشور-بی-نظیر-است
بستن   چاپ