پیام ویژه
عبدالملک الحوثی: در کنار ایران می مانیم/ صحنه یمن «کربلای معاصر» است
سه شنبه 19 شهريور 1398 - 21:05:11
اخبار ویژه - “عبدالملک الحوثی” رهبر انصار الله یمن ضمن سخنرانی در مراسم عزاداری روز عاشورا تاکید کرد که انصارالله حامی مسائل امت اسلامی است.
به گزارش گروه سیاسی رخ، وی همچنین تلاش برخی کشورهای عربی را در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم و تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک خیانت بزرگ است.
وی تصریح کرد: با هر گونه شکلی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستیم.
رهبر انصار الله یمن در ادامه ضمن اشاره به اعمال تحریم ها و فشار های فزاینده علی جمهوری اسلامی ایران گفت: از جمهوری اسلامی ایران در برابر فشار ها حمایت می کنیم
وی تاکید کرد: از اساس با سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی مخالف هستیم.
رهبر انصار الله یمن با اشار به اینکه پنج سال از تجاوز ائتلاف ضد یمن و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان و امارات می گذرد خطاب به این متجاوزان گفت: هرچقدر که یمن را موشک باران کنید و بیش از پیش مرتکب جرم و جنایت در یمن شوید، و هرچقدر که قربانی بدهیم هرگز در برابر شما قد خم نخواهیم کرد و دائما به شعار “هیهات منا الذله” تمسک می جوییم.
وی در ادامه تاکید کرد: یمنی ها به خوبی طبیعت جنگی را که در آن قرار دارند را لمس می کنند، و می بینند که جنگی که دهها هزار قربانی از جمله هزاران شهید و مجروح و اسیر برجای گذاشته ازمسیر کربلا و انقلاب حسینی در مقابله با طاغوت خارج نشده است و بر همان سیاق است.
آزادی ما دین ما است، عزت ما ایمان ماست و کرامت ما ارزش های ماست و تحت هیچ شرایطی در مقابل چانه زنی های سیاسی از آنها چشم پوشی نخواهیم کرد.
وأکد السید عبد الملک أن الیمنیین یدرکون جیدا طبیعه المعرکه التی قدموا فیها عشرات الآلاف من الشهداء والجرحى والأسرى والتی لا تخرج عن سیاق کربلاء وثوره الإمام الحسین فی مواجهه طواغیت العصر.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/257942/عبدالملک-الحوثی--در-کنار-ایران-می-مانیم--صحنه-یمن-«کربلای-معاصر»-است
بستن   چاپ