پیام ویژه
همه چیز درباره سرویس خواب
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 12:24:43
اخبار ویژه - همه چیز درباره سرویس خواب، از آن جا که خواب نقش ویژه ای در آرامش انسان ها ایفا می کند، انتخاب یک سرویس خواب مناسب باعث می شود خواب لذت بخش و راحتی را تجربه کنید.

به گزارش جام نیوز ، همه چیز درباره سرویس خواب ، از آن جا که خواب نقش ویژه ای در آرامش انسان ها ایفا می کند، انتخاب یک سرویس خواب مناسب باعث می شود خواب لذت بخش و راحتی را تجربه کنید.
سرویس خواب انواع مختلفی دارد و افراد بر اساس سلیقه ی خود این وسیله را انتخاب می کنند. در گذشته سرویس های خواب فلزی بسیار مرسوم بوده است ولی در حال حاضر سرویس خواب چوبی طرفداران زیادی دارد.
علت این این انتخاب مزایای ویژه ای است که این سرویس خواب دارد.
مزایای انتخاب سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی
ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که به دکوراسیون کلاسیک و آرامش آن علاقه ی زیادی داشته باشید. سرویس خواب چوبی یک گزینه مناسب برای این نوع دکور است.
سرویس خواب چوبی اصل به دست هنرمندان با ظرافت ساخته می شوند و جلوه زیبایی به اتاق خواب شما می بخشد.
اگر مایل هستید یک دکوراسیون گرم و زیبا در اتاق خواب خود داشته باشید می توانید از سرویس خواب چوبی بهره ببرید.
در حال حاضر سرویس های چوبی با پیروی از المان های سنتی و مدرن جلوه ی زیبایی پیدا کرده اند.
یکی دیگر از مزایایی مهم استفاده از سرویس خواب چوبی عمر زیاد این وسایل است. دوام آن ها به حدی است که گاهی برای استفاده از نسل های بعدی به جا می ماند.
اگر مایل هستید از یک سرویس خواب ظریف و زیبا استفاده کنید سرویس خواب چوبی با استفاده از شیوه های مخصوص نازک کاری و تکنیک های پیشرفته باعث می شود که پیچ ها، میخ و رولپلاک ها دیده نشود و جلوه ی زیبایی داشته باشد.
شما می توانید با استفاده از روغن جلا هر بار جلوه زیبایی به آن ببخشید. یکی دیگر از ویژگی های سرویس خواب چوبی رنگ های متنوع آن است. چوب ها حتی اگر از یک مدل باشند هم دارای رنگ های متفاوتی هستند.
چوب ها به دو دسته نرم و سخت هستند. جنس سرویس های خواب چوبی از چوب گیلاس، افرا، ساج، بلوط و گردو است.

سرویس خواب دونفره به دو دسته تقسیم می شود که با نام مدرن و سنتی شناخته می شوند که هر کدام طرفداران خود را دارند.
همان طور که گفتیم سرویس خواب چوبی یکی از المان های پرطرفدار است. در حال حاضر جنس غالب سرویس خواب دونفره چوب است. در گذشته بیشتر سرویس های خواب دو نفره را از جنس فلزی می ساخته اند که در حال حاضر طرفداران خود را از دست داده است.
سرویس خواب دونفره به دو سبک مدرن و کلاسیک ساخته شده اند.
سرویس خواب دونفره مدرن معمولا از طراحی های ساده تر پیروی می کنند. یکی از مزایایی استفاده از این نوع فضای کمتری را اشغال می کند.
اولین چیزی که با نام سرویس خواب دونفره کلاسیک به ذهن تداعی می شود رنگ های کلاسیک طلایی و برنزی است. با وجودی که مدل تراش چوب آن بسیار معروف است.

سرویس خواب چوبی کلاسیک
سرویس خواب دونفره در ابعاد بزرگ و متوسط طراحی می شوند. با توجه به آنکه قبلا اشاره کردیم که مدل فلزی آن منسوخ شده است، معمولا سرویس خواب دو نفره به همان سرویس خواب چوبی اطلاق می شود.
هنگام خرید سرویس خواب به جنس چوب آن توجه کنید.
یکی دیگر توجه به زیر تشک را فراموش نکنید. زیر تخت خواب به دو شکل جک دار و کشویی عرضه می شود.
یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب سرویس خواب دونفره ارتفاع مناسب آن است. برخی از افراد سرویس هایی با ارتفاع بلند را می پسندند و برخی دیگر کوتاه را انتخاب می کنند.
آخرین نکته در هنگام خرید به تاج سرویس های خواب توجه کنید تا بر اساس امکان فضای مناسب سرویس مورد نظرتان را خریداری نمایید.

سرویس خواب چوبی مدرن
گروه تخصصی ماکان دکور به عنوان یک فروشگاه حرفه ای سرویس خواب ئر خدمت مشتریان عزیز با ارائه بهترین خدمات به هموطنان عزیز است.
می توانید از بهترین مدل های سرویس خواب دیدن کرده و از مشاوره کارشناسان حرفه ای در انتخاب محصول مورد نظرتان بهره مند شوید.
ماکان دکور با ارائه خدمات ویژه:
بازدید حضوری ارسال کارشناس و مشاور در منزل نصب و ارسال رایگان، امکان بازدید از نمایشگاه امکان پرداخت هنگام تحویل کار تضمین پایین ترین قیمت امکان انتخاب بهترین سرویس خواب را به شما می دهد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/258161/همه-چیز-درباره-سرویس-خواب
بستن   چاپ