پیام ویژه
مذاکره بدون پیش شرط یا با پیش شرط؟!
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 16:55:23
اخبار ویژه - رئیس جمهور آمریکا گفت گزارش ها از آمادگی من برای دیدار "نامشروط" با مقام های ایرانی دقیق نیست.

به گزارش جام نیوز ، رئیس جمهور آمریکا پس از چند روز به صحبت‌های پمپئو که از آمادگی این کشور برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران خبر داده بود، واکنش نشان داد.
دونالد ترامپ چندساعت پیش، پس از تهدید ایران به حمله نظامی، در صفحه تویئتر خود نوشت:
«[رسانه‌های] اخبار جعلی می‌گویند که من تمایل دارم با ایران "بدون پیش‌شرط" دیدار کنم. این‌ یک شرح غلط است (مثل همیشه!)».

دونالد ترامپ بارها در جمع خبرنگاران یا نشست‌هایی که با رسانه‌های مختلف داشته، علنا از تمایلش به مذاکره با ایران صحبت کرده است. ترامپ 31 ژولای سال 2018 به رسانه‌ها این طور گفت:
فیلم | صحبت‌های ترامپ درمورد مذاکره با ایران
علاوه بر ترامپ، مقام‌های ارشد دولت آمریکا نیز از آمادگی برای انجام مذاکرات بدون پیش‌شرط با تهران سخن گفته‌اند. حالا باید پرسید، آقای رئیس جمهور آیا با این همه موضع‌گیری علنی، هنوز هم خبر جعلی است؟
توئیت جدید ترامپ را باید به هزاران دروغ ( ثابت شده‌ای ) که به او منسوب است اضافه کرد. البته در این مورد، کمی قابل درک است. ترامپ ماه سختی را پشت سرگذاشت. از یک طرف ادعای اینکه قرار بود طوفان دوریو به سمت آلاباما حرکت کنند، که این اتفاق نیفتاد و مورد تمسخر آمریکایی‌ها قرار گرفت، و اخیرا هم مجبور شد جان بولتون را به دلیل اجرا نکردن سیاست‌هایش، جهت‌دهی منفی به رسانه‌ها و درز اطلاعات به بیرون کاخ سفید، اخراج کند. ظاهرا این اتفاقات تاثیر بدی را روی رفتار و تصمیم‌های ترامپ گذاشته است!

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/259969/مذاکره-بدون-پیش-شرط-یا-با-پیش-شرط؟!
بستن   چاپ