پیام ویژه
اتهام پراکنی سخنگوی ائتلاف سعودی علیه ایران
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 20:45:40
اخبار ویژه - مالکی گفت که یافته‌های مقدماتی همچنین نشان می‌دهد که این حملات از خاک یمن انجام نشده است. او گفت تحقیقات برای یافتن منشا این حملات ادامه دارد.

به گزارش جام نیوز ، ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن مدعی شد که تسلیحات به کار رفته در حمله به تاسیسات نفتی سعودی از ایران تامین شده است.
شبکه اسکای نیوز عربی در این باره گزارش داد که ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف، در یک نشست خبری در ریاض مدعی شد که تمام نشانه‌ها در تحقیقات اولیه حاکی از آن است که سلاح‌هایی که در هر دو حمله علیه تاسیسات نفتی عربستان استفاده شده از ایران آمده است.
مالکی گفت که یافته‌های مقدماتی همچنین نشان می‌دهد که این حملات از خاک یمن انجام نشده است. او گفت تحقیقات برای یافتن منشا این حملات ادامه دارد.
این در حالی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن مسئولیت این حملات را اعلام کرد اما بعضی مقام‌های آمریکایی، ایران را متهم به دست داشتن در این حملات کرده‌اند که سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بلافاصله این اتهامات را رد کرد.
عصر امروز نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتی نوشته است که ایران در ساقط کردن پهپاد آمریکایی به دلیل ورود به حریم هوایی‌اش "یک دروغ بزرگ گفت...حالا آنها می گوید که هیچ ارتباطی با حمله به عربستان سعودی ندارند. خواهیم دید؟.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/260036/اتهام-پراکنی-سخنگوی-ائتلاف-سعودی-علیه-ایران
بستن   چاپ