پیام ویژه
واکنش کاربران فضای مجازی به توئیت ترامپ علیه ایران +عکس
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 20:45:41
اخبار ویژه - رئیس جمهور آمریکا در ادامه صبح پر از توئیت خود، ایران را هدف قرار داد.

به گزارش جام نیوز ، دونالد ترامپ در توئیتر باز هم ایران را تهدید کرد. رئیس جمهور آمریکا در ادامه توئیت‌های امروز خود در موضوع حملات پهپادی یمنی‌ها به عربستان سعودی، تلاش کرد با فریب افکار عمومی، ایران را عامل این حمله جلوه دهد.
«یادتان هست که ایران پهپاد [ما] را هدف قرار داد و ادعا کرد که در محدوده هوایی خودش بوده، در حالی که در واقع حتی نزدیک آن هم نبوده. با اینکه میدانستند دروغ است اما این داستان را تکرار کردند. حالا آنها میگویند که هیچ ربطی به هدف قرار دادن عربستان ندارند. خواهیم دید؟»

توئیتر | ترامپ
حمله موفق یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان که تحت حفاظت سیستم های پیشرفته آمریکایی قرار دارند، بیش از آنکه برای عربستان آبروریزی باشد، موجب تحقیر آمریکایی ها شده است. به همین دلیل مقامات ایالات متحده تلاش دارند با نسبت دادن این حمله به ایران، کمی از این تحقیر شدن بکاهند.
توئیت امروز ترامپ البته واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. از جمله:
ایوژن، جراح آمریکایی نوشت: ما مردم آمریکا به دنبال جنگ با ایران که خسارت جانی و ورشکستگی مالی به همراه خواهد داشت، نیستیم.

شوگر، نوشت: سیاست خارجی توئیتری. همانطور که بنیانگذاران آمریکا مدنظرشان بود.

کاربر خوش سلیقه‌ای هم نوشت: گریه‌ی سربازان ارتش را در خلیج فارس، تصور کن!

احسان با استفاده از عبارت آغازین توئیت ترامپ نوشت: یادتان هست که سعودی‌ها این کار را [با شما] کردند.

واکنش‌ها به صحبت‌های امروز ترامپ، همچنان ادامه دارد. توئیت امروز ترامپ نشان داد که کاخ سفید کماکان بدنبال منحرف کردن اذهان عمومی به سوی حمله ایران است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/260037/واکنش-کاربران-فضای-مجازی-به-توئیت-ترامپ-علیه-ایران--عکس
بستن   چاپ