پیام ویژه
درگیری بین طرفداران و مخالفان ترامپ در کلیفرنیا
پنجشنبه 28 شهريور 1398 - 15:08:29
اخبار ویژه - معترضان آمریکایی با تجمع مقابل محل برگزاری مراسم جمع‌آوری پول برای کمپین انتخاباتی ترامپ در بورلی هیلز کالیفرنیا، پرچم آمریکا را به آتش کشیده، شعار “آمریکا هرگز با عظمت نبوده است” سر دادند و پس از مداخله حامیان ترامپ اوضاع متشنج شد و زد و خوردی صورت گرفت.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، براساس ویدیوهایی که کانال خبری محلی کی‌ای‌بی‌سی چهارشنبه منتشر کرد، یکی از حامیان دونالد ترامپ با یکی از معترضان درگیر شد و برای خاموش کردن پرچمی که در حال سوختن بود، وارد عمل شد. افسران پلیس آمریکا به سرعت درگیری را فیصله دادند و طرفین درگیر بازداشت شدند.
طبق گزارش کی‌ای‌بی‌سی (KABC)، گروه ضد ترامپ خود را “فاشیسم را نپذیرید” معرفی کرد. یکی از حامیان ترامپ هم کلاه قرمز رنگی با نوشته “آمریکا را با عظمت نگه دارید” بر سر داشت و مدعی شد یکی از فعالان به او حمله کرده است. او گفت: نمی‌دانم چه خبر است. دیدم که زد و خوردی صورت گرفت. یکی از آن‌ها به پیاده‌رو آمد و به من مشت زد و مورد حمله قرار داد. در هر دو دست من دوربین بود و نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم.
یکی از حاضران در محوطه درگیری که بلیت 1000 دلاری خریده بود و نتوانست داخل مراسم برود، به پایگاه هیل گفت: با همان نوشته‌ای که در حمایت از ترامپ در دست داشتم، بیرون ایستادم و دخالتی نکردم اما سوزاندن پرچم واقعا ناراحت‌کننده بود.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای شرکت در مراسم‌های مختلفی برای جمع‌آوری پول برای کمپینش دو روز به کالیفرنیا به سر می‌برد. مراسم ترامپ در سیلیکون ولی هم با حضور معترضان مواجه شد. این ایالت در انتخابات سال 2016 به هیلاری کلینتون رای داده بود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/260740/درگیری-بین-طرفداران-و-مخالفان-ترامپ-در-کلیفرنیا
بستن   چاپ