پیام ویژه
تلاش احمد باطبی برای تطهیر چهره آمریکا
دوشنبه 1 مهر 1398 - 2:25:13 PM
اخبار ویژه - تلاش احمد باطبی برای تطهیر چهره آمریکا و سرپوش نهادن بر واقعیت های اجتماعی این کشور باعث شده تا کاربران فضای مجازی این موضوع را مورد تمسخر قرار دهند!

به گزارش جام نیوز ، یک کاربر آمریکایی شاکن واشنگتن که در صفحه توئیتر خود به زبان فارسی توئیت می کند از وضعیت نابسامان کودکان و دانش آموزان در آمریکا نوشت.
این کاربر در صفحه توئیتر خود نوشت: «امروز در حال صبحانه خوردن بابایم این مقاله روزنامه محلی را معرفی کرده حاکی از این که تقریبا 10 در صد دانشآموزان مدرسه‌های دولتی شهر بی‌خانمان هستند. مامانم هم گفته که هفته‌ای چند بار کودکانی در حال خوابیدن زیر پل‌ها می‌بیند! نمی‌شود یک دوست روزنامه‌نگار بیاید اسپرینگفیلد پیش خانوده‌ام بماند با اینها مصاحبه کنیم‌ با هم ببینیم چه خبر است؟»
اما نکته جالب توجه آنجاست که احمد باطبی، از فعالان اپوزیسیون ساکن آمریکا در توئیتی از این کاربر آمریکایی خواسته تا علیه شهر و کشورش سیاه نمایی نکند!
باطبی در پاسخ به این کاربر نوشته است: «نوشته با تعریف فدرال بی خانمان‌ هستند، ننوشته 10 درصد دانش‌آموزان مدارس دولتی الان زیر پل ها می‌خوابند. لطفا در مورد شهر و کشورتان سیاه نمایی نکنید و به مخاطب فارسی زبان اطلاعات درست ارائه کنید.»

تلاش احمد باطبی برای تطهیر چهره آمریکا و سرپوش نهادن بر واقعیت های اجتماعی این کشور باعث شده تا کاربران فضای مجازی این موضوع را مورد تمسخر قرار دهند!
سهند ایرانمهر، از فعالان فضای مجازی در این خصوص نوشت: « عبید میگه طرف رفت مسجد نماز بخونه، پاش تمیز نبود گذاشت رو حصیر مسجد، خادم بد شکل مسجد اومد و بنای داد و بیداد گذاشت. نمازگزار هم گفت:مومن خدای این خانه انقدر که تو تعصب خرج حصیرش میکنی، تعصب خرج چهره تو نکرده! پ.ن: اینقدر که این جماعت تعصب دارن رو آمریکا، ترامپ تعصب نداره رو اینا!»

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/262288/تلاش-احمد-باطبی-برای-تطهیر-چهره-آمریکا
بستن   چاپ