پیام ویژه
نحوه رفع مشکل گوشی‌ های غیر قانونی رجیستری شده
يکشنبه 7 مهر 1398 - 15:30:23
اخبار ویژه - رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی گفت: دارندگان گوشی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده می‌توانند برای رفع مشکل با ارائه فاکتور به وزارت صنعت مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، مهدی محبی درباره آخرین وضعیت 30 هزار گوشی تلفن همراه که غیرقانونی رجیستری شدند، اظهار کرد: پیامکی برای دارندگان این گوشی‌ها ارسال شده تا مشخص شود، این گوشی‌ها توسط خود افرد وارد شده یا توسط برخی افراد به صورت غیرقانونی رجیستر و وارد شده است.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی با بیان اینکه سامانه رجیستری ورود این 30 هزار گوشی را تخلف می‌داند افزود: دارندگان گوشی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده می‌توانند برای رفع مشکل با ارائه فاکتور خرید به آدرس بلوار کشاورز خیابان نادری ساختمان وزارت صنعت مراجعه کنند.وی گفت: سامانه همتا اعلام کرده از پاسپورت برخی افراد برای واردات سوء استفاده شده و به دلیل اینکه شاکی خصوصی داشته برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.
محبی با بیان اینکه جلساتی دراین زمینه برگزار شده تااین موضوع تعیین تکلیف شود،خاطرنشان کرد: برخی گوشی‌ها که تخلف درثبت غیرقانونی رجیستری ثابت شده،گوشی تلفن همراه آن‌ها قطع شده است.رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی ولوزام جانبی تصریح کرد:احتمال اینکه گروهی سازماندهی شده برای رجیستری غیرقانونی اقدام کرده باشندوجودداردالبته متولیان می‌توانستنداقدام بهتری دراین باره انجام دهند.
وی گفت: پیشنهاد اتحادیه به واحد‌های صنفی و مصرف کنندگان این است که گوشی‌ها را از شرکت‌های رسمی و دارای گارانتی خرید کنند.رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی تاکید کرد: در حال پیگیری هستیم تا مشکل در این باره برطرف شود.
ایران جیب
2025

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/264892/نحوه--رفع--مشکل--گوشی‌-های--غیر-قانونی--رجیستری--شده
بستن   چاپ