پیام ویژه
بهترین و ارزان ترین هتل های اصفهان کدامند؟
شنبه 13 مهر 1398 - 12:16:40
اخبار ویژه - مطلبی را که می خوانید معرفی بهترین و ارزان ترین هتل های سه ستاره اصفهان می باشد.

برخی تصور می کنند که کنار هم آمدن دو صفت بهترین و ارزان ترین محال است. با همین تصور هم همیشه در جستجوی بهترین ها به سراغ گران ترین ها می روند. اما این تصور کاملا اشتباه است و مصداق آن را می توان در همه حوزه ها مثل دنیای هتل ها دید. مثلا اگر عازم نصف جهان هستید و بودجه شما اجازه رزرو هتل های لوکس اصفهان مانند هتل عباسی یا هتل پارسیان کوثر را نمی دهد، ناامید نشوید. اصفهان از آنجایی که هم میزبان توریست های داخلی است و هم خارجی، همه نوع هتل دارد, چه هتل های پنج ستاره و چه هتل های دو یا سه ستاره ای که هم امکانات خوب دارند و هم قیمت مناسب. اگر در جستجوی هتل های گروه دوم هستید، این مطلب سایت رزرو هتل جااینجاس را تا انتها بخوانید.
بهترین و ارزان ترین هتل های سه ستاره اصفهان
هتل پارت اصفهان
هتل پارت اصفهان از آن دست هتل هایی است که هم موقعیت مکانی خوبی دارد، هم امکانات رفاهی مناسب و هم قیمت هایی که فشار زیادی به جیب شما وارد نمی کنند. این هتل که در سال 88 آغاز به کار کرده در حال حاضر 8 طبقه و 43 اتاق دارد که در قالب اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار در اختیار مهمانان قرار گرفته اند. از جمله امکانات هتل پارت اصفهان هم می توان به سیستم سرمایش و گرمایش، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار و اینترنت در اتاق ها اشاره کرد. در ساختمان هتل هم شما به کافی شاپ، اتاق چمدان، استخر، سونا، پارکینگ، خشکشویی و خدمات تهیه بلیط دسترسی خواهید داشت.
آدرس هتل پارت: اصفهان، حد فاصل چهار باغ عباسی و آیت الله شمس آبادی، کوچه جهان آرا
ستاره هتل : 3 ستاره
هتل ستاره اصفهان
هتل ستاره اصفهان در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفته؛ درست در میدان نقش جهان. البته این تنها مزیت هتل نیست. هتل ستاره در سال 1395 بازسازی شده و بنابراین یکی از هتل های نوساز شهر است. اتاق های این هتل یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو نفره رویال هستند. قیمت مناسب اقامت در هتل ستاره با وجود امکاناتی مانند مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، خشکشویی، تاکسی سرویس، آنتن مرکزی، سفره خانه سنتی، رستوران تابستانی و پارکینگ یک امتیاز بزرگ برای این هتل 6 طبقه با 57 واحد اقامتی به شمار می رود.

آدرس هتل ستاره: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ
ستاره هتل : 3 ستاره
هتل سنتی ابن سینا اصفهان
هتل ابن سینا اصفهان که تنها 8 سال از عمر آن می گذرد، همانطور که از نام آن پیداست؛ معماری سنتی، دو طبقه و 60 باب واحد اقامتی دارد. اتاق های دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته؛ واحدهای اقامتی این هتل را تشکیل می دهند. امکانات و تسهیلات هتل ابن سینا فراتر از یک هتل سه ستاره است؛ از روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و پارکینگ با ظرفیت 80 خودرو گرفته تا رستوران و چایخانه سنتی که بر بام هتل با نمایی دل انگیز به میهمانان خوش آمد می گوید.

آدرس هتل سنتی ابن سینا: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه 37
ستاره هتل : 3 ستاره
هتل ماهان اصفهان
هتل ماهان در شرق اصفهان و در سال 1389 ساخته شده است؛ اتاق هایش دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته هستند و در 6 طبقه پراکنده شده اند. تسهیلات رفاهی کامل اتاق ها شامل روم سرویس، دراور، رخت آویز، تلویزیون، یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام و اطفای حریق، امکان شارژ وسایل برقی و اینترنت در کنار امکانات عمومی مانند پارکینگ، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، خدمات تهیه بلیط، گیم نت و خدمات پزشکی هتل ماهان اصفهان را به یک هتل محبوب برای مسافران تبدیل کرده اند که اگر دیر بجنبید ظرفیتش تکمیل می شود!

آدرس هتل ماهان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان 22 بهمن، حد فاصل چهار راه نورباران و چهار راه حمزه
ستاره هتل : 3 ستاره
هتل اصفهان
هتل اصفهان از آن هتل های قدیمی اصفهان است که ساختش به پیش از انقلاب بازمی گردد. البته جای نگرانی نیست، چرا که هتل در سال 1395 بازسازی شده است. هتل اصفهان حالا 4 طبقه و 102 واحد اقامتی دارد که اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های چهار نفره را شامل می شوند. بهتر است کمی هم در مورد امکانات هتل اصفهان بدانید: هتل اصفهان همه جور امکانات از صبحانه، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و چای ساز در اتاق ها تا آرایشگاه، صرافی، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته دارد و این یعنی توجه به همه نیازهای مسافران.

آدرس هتل اصفهان: اصفهان، خیابان مطهری، روبه روی پل فلزی
ستاره هتل : 3 ستاره
بهترین و ارزان ترین هتل های دو ستاره اصفهان
در ادامه مطلب بهترین و ارزان ترین هتل های اصفهان کدامند؟ با هتل های خوب و دو ستاره این شهر آشنا می شویم:
هتل کاوه اصفهان
تصور کنید که با اتوبوس عازم اصفهان شده باشید، به محض پیاده شدن و بدون اینکه از ترمینال خارج شوید؛ قدم به هتل خود بگذارید؛ مانند مسافران هتل کاوه اصفهان که هتلشان درست داخل ترمینال کاوه قرار گرفته است. هتل کاوه در سال 1362 کار خود را آغاز کرده و 30 سال بعد هم نوسازی شده است. این هتل در حال حاضر در 3 طبقه و 27 باب اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته پذیرای مهمانان است. البته مهمانان هتل کاوه مزیت این هتل را نه فقط در نزدیکی به ترمینال بلکه امکانات رفاهی آن مانند اینترنت، تلویزیون، خدمات بیدارباش، پارکینگ رایگان غیرمسقف، سالن صبحانه خوری، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی و سیستم سرمایش و گرمایش می دانند.

آدرس هتل کاوه: اصفهان، خیابان کاوه، داخل ترمینال کاوه
ستاره هتل : 2 ستاره
هتل جام فیروزه اصفهان
هتل جام فیروزه از هتل های نوساز اصفهان است که تنها 3 سال از ساخت آن می گذرد. این هتل دو طبقه با 15 اتاق دو تخته دبل، توئین، سه تخته و سوئیت های سه و چهار نفره فضایی آرام دارد . هرچند که هتل جام فیروزه نه پارکینگ دارد و نه رستوران و لازم است فکری هم برای خودرو و هم شکم خود بکنید؛ اما امکانات دیگر هتل به تناسب قیمتی که پرداخت می کنید کامل است. در اتاق ها دسترسی به کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، روم سرویس، صبحانه، مینی بار، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی برایتان مهیا شده و خودِ هتل هم به خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، کافی شاپ و نمازخانه مجهز است.

آدرس هتل جام فیروزه: اصفهان، خیابان استانداری، انتهای خیابان سعدی، جنب میدان نقش جهان
ستاره هتل : 2 ستاره
هتل ملک اصفهان
هتل ملک در قلب شهر اصفهان، در 3 طبقه و 19 اتاق پذیرای مهمانان خود است. اتاق های هتل ملک اصفهان دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته هستند و در سال 1396 هم بازسازی شده اند. خوشبختانه هتل ملک تمام امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت راحت را برای مسافران پیش بینی کرده است. روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، شبکه پخش فیلم و سیستم گرمایش و سرمایش در تمام واحدهای اقامتی هتل به چشم می خورند. یک مجموعه کامل از خدمات و تسهیلات رفاهی شامل کافی نت، خشکشویی، تاکسی سرویس، خدمات تور، چایخانه سنتی و صرافی هم در ساختمان هتل به مسافران سرویس می دهند.

آدرس هتل ملک: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، چهار راه ملک، خیابان ملک شمالی
ستاره هتل : 2 ستاره
هتل جلفا اصفهان
هتل جلفا که از قدیمی ترین هتل های اصفهان است، در سال 54 ساخته و در سال 95 هم نوسازی شده است. در حال حاضر این هتل 3 طبقه که 64 واحد اقامتی آن شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت معمولی چهار نفره می شوند؛ امکانات کاملی در اختیار مسافران خود قرار داده است. از رستوران، پارکینگ، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، صرافی، نمازخانه و فروشگاه که بگذریم؛ روم سرویس، تلفن، تلویزیون، صبحانه، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها نوید اقامت راحت را به شما می دهند.

آدرس هتل جلفا: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوی کلیسا، جنب کلیسای وانک
ستاره هتل : 2 ستاره
هتل صبا اصفهان
هتل صبا اصفهان یک هتل 4 طبقه با 22 واحد است که در سال 88 ساخته شده است. اتاق های هتل صبا دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند و همه امکانات رفاهی لازم در آنها تعبیه شده است. شبکه پخش فیلم، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، روم سرویس، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی از آن جمله اند. البته امکانات عمومی هتل هم بسیار فراتر از یک هتل دو ستاره هستند. برای مثال می توان به پارکینگ، نمازخانه، صرافی، سالن بیلیارد، خدمات تور، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، کافی شاپ و ترانسفر رفت با هزینه اشاره کرد.

آدرس هتل صبا: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه تختی، سمت چپ ابتدای کوچه شهید باکی
ستاره هتل : 2 ستاره

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/267364/بهترین-و-ارزان-ترین-هتل-های-اصفهان-کدامند؟
بستن   چاپ