پیام ویژه
بایدن: ترامپ به جای خدمت به منافع ملی در حال خدمت به منافع شخصی است
دوشنبه 15 مهر 1398 - 08:10:07
اخبار ویژه - جو بایدن، ترامپ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرده و گفت ترامپ برای پیشبرد فعالیت‌های خود وزارت خارجه، شورای امنیت ملی، وزارت دادگستری و معاون اول را به فساد کشانده است.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، به نقل از واشنگتن پست، جو بایدن، رقیب ترامپ و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در یادداشتی در این روزنامه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را به سوء استفاده از قدرت متهم کرده و گفت: «ترامپ کسی است که برای پیشبرد فعالیت‌های خود برخی سازمان‌های دولت از جمله وزارت خارجه، کارکنان شورای امنیت ملی، وزارت دادگستری و معاون اول رئیس‌جمهور را به فساد کشانده است.»
این در حالی است که اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مشغول بررسی درباره این مسئله هستند که آیا دلایلی برای استیضاح ترامپ بر اساس اظهارات یک افشاگر در خصوص رسوایی اوکراین گیت وجود دارد یا خیر.
قانونگذاران می‌گویند اقدامات ترامپ امنیت ملی و سلامت انتخابات آمریکا را به خطر انداخته است.
جو بایدن تاکید کرد: «دیگر بس است. هر روز، هر ساعت شواهد بیشتری رو می‌شود که پرزیدنت ترامپ در حال سوء استفاده از قدرت است و این برای ریاست جمهوری بسیار بد است. او به جای خدمت به منافع ملی در حال خدمت به منافع شخصی است.»
بیشتر بخوانید: حمله ترامپ به هم‌حزبی جمهوری‌خواه اش
وی تاکید کرد که «اقدامات ترامپ نشان می‌دهد که ریاست جمهوری برای او یک اتوبان برای انجام هرکاری است که دلش می‌خواهد، بدون هیچ مسئولیتی.»
پیش‌تر نشریه آمریکایی پولیتیکو گزارش داد کارمندان شورای امنیت ملی آمریکا برای کار کردن تحت ریاست جمهوری ترامپ شرایط سختی دارند حال با وجود تهدید استیضاح شرایط سخت‌تر هم شده است.
بایدن در ادامه با طعنه افزود: «جورج واشنگتن اولین رئیس‌جمهور ما به این معروف بود که نمی‌تواند دروغ بگوید، ترامپ برعکس است، او نمی‌تواند راست بگوید. به هر کسی که برایش تهدید باشد تهمت می‌زند، و با تهمت به من وخانواده‌ام بدون شک تلاش می‌کند موقعیت من را در انتخابات ریاست جمهوری تضعیف کند.»
بایدن گفت: «علیرغم این اقدامات مخرب، اجازه نخواهم داد ترامپ مرا مرعوب سازد و شهرت مرا خراب کند، حتما او را در انتخابات شکست خواهم داد.»
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/267991/بایدن--ترامپ-به-جای-خدمت-به-منافع-ملی-در-حال-خدمت-به-منافع-شخصی-است
بستن   چاپ