پیام ویژه
شهادت غیرنظامیان یمنی در حمله هوایی متجاوزان به استان صعده
دوشنبه 15 مهر 1398 - 08:10:12
اخبار ویژه - در حمله هوایی جنگنده‌های متجاوزان سعودی به منطقه صفرا در استان صعده یمن شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، به نقل از العالم، تجاوز جنگنده‌های سعودی به منطقه صفرا در استان صعده یمن شهادت شماری از غیرنظامیان یمنی را در پی داشت.
پیش از این طا‌ها المتوکل، وزیر بهداشت یمن، درباره عواقب انسانی تداوم محاصره این کشور هشدار داد.
او گفت: «در سایه تداوم توقیف کشتی‌های حامل سوخت و مواد غذایی برای یمن، جان هزاران بیمار یمنی به خطر افتاده است.»
وزیر بهداشت دولت یمن در ادامه افزود: «به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها همچنان عربستان سعودی را به سوی ادامه جنگ علیه یمن سوق می‌دهند.»
محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن، هم گفت جهان باید بداند که تشدید محاصره باعث وخامت اوضاع انسانی در یمن شده و تنها موجب بروز فاجعه خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
واکنش انصارالله یمن به ادعای آتش بس سعودی ها القدس‌ العربی: قتل محافظ شخصی «سلمان» و چند افسر دیگر به دلیل جنگ یمن بود عضو شورای عالی سیاسی یمن، همچنین با اعلام اینکه آمریکا در جنایت‌های وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم یمن شریک است، افزود دونالد ترامپ و دولت آمریکا مخالف هرگونه توافق صلح در یمن هستند.
محمد علی االحوثی با تاکید بر عزم نیرو‌های یمنی برای دفاع از مردم و کشورشان، افزود انصارالله یمن از مذاکراتی که به پایان جنگ منجر شود، استقبال می‌کند. او در عین حال گفت جنگ علیه یمن زمانی پایان می‌یابد که حمایت کشور‌های غربی از متجاوزان متوقف شود.
انتهای پیام/

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/267992/شهادت-غیرنظامیان-یمنی-در-حمله-هوایی-متجاوزان-به-استان-صعده
بستن   چاپ