پیام ویژه
ظریف: مردم عراق اجازه نمی دهند کسی از ناراحتی مشروعشان سوءاستفاده کند
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 10:30:48
اخبار ویژه - وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: اقدامات آمریکا علیه مردم ایران نوعی جنایت جنگی است؛ چرا که در جنگ اقتصادی خود علیه ایران ، شهروندان غیر نظامی را هدف اصلی قرار داده است .
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، محمد جواد ظریف در کنفرانس بین‌المللی اقتصاد جهانی و تحریم‌ها با اشاره به تحریم مجدد بانک مرکزی از سوی ترامپ با عنوان حمایت از تروریسم گفت : تحریم بانک مرکزی به هر شکلی غیرقانونی است. بر اساس این تحریم بانک مرکزی به عنوان ابزار اقتصادی ایران اجازه ندارد برای مردم ایران دارو و غذا بخرد.
بیشتر بخوانید : عادل عبدالمهدی: وضعیت عراق به حالت طبیعی بازگشته است
وزیر امورخارجه گفت: هوشیاری مردم عراق مانع از آن می‌شود که ناراحتی‌های مشروع آن‌ها که دولت عراق نیز این ناراحتی‌ها را به رسیمت شناخته، موجب سوءاستفاده دیگران قرار گیرد.
محمدجواد ظریف در تشریح موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به ناآرامی‌های اخیر عراق، اظهار داشت: ما معتقدیم که مردم عراق صاحبان این کشور هستند و باید حقوق آن‌ها رعایت شود.
وزیر امورخارجه در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند که مردم عراق، مردم هوشیاری هستند و اجازه نمی‌دهند که دیگران از ناراحتی‌های مشروع شان که دولت عراق نیز آن‌ها را به رسمت شناخته، سوء استفاده کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/268718/ظریف--مردم-عراق-اجازه-نمی-دهند-کسی-از-ناراحتی-مشروعشان-سوءاستفاده-کند
بستن   چاپ