پیام ویژه
«زردبازی» رسانه ها برای فراموشی اجتماع عظیم اربعین
شنبه 20 مهر 1398 - 1:21:19 PM
اخبار ویژه - امیرحسین ثابتی، از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود پیرامون این موضوع نوشت: «روز عاشورا همه تلاششان را کردند تا ذهنها سمت #دختر_آبی منحرف شود، حالا در آستانه #اربعین (بزرگ ترین اجتماع تاریخ بشر) همه تلاششان این است که ذهن ها بر رفتن زنان به استادیوم متمرکز شود! فعلا هر بحثی پیرامون این اتفاقات بازی در پازل دیگری است؛ دنیای ما بزرگتر از این زرد بازی هاست.»

به گزارش جام نیوز ، حضور زنان در ورزشگاه آزادی باعث شده تا این موضوع به تیتر یک تمام رسانه های اصلاح طلب تبدیل شود و آن را به عنوان یکی از دستاوردهای دولت معرفی کنند تا در فاصله 5 ماهه با انتخابات مجلس شورای اسلامی، بتوانند ماهی سیاسی و انتخاباتی خود را از این آب صید کنند!
برخی از رسانه های اصولگرا نیز متاسفانه با پرداخت نادرست به موضوع حضور زنان در ورزشگاه و با طرح مسائلی نادرست به دوقطبی سازی جامعه دامن می زنند.
امیرحسین ثابتی، از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود پیرامون این موضوع نوشت: «روز عاشورا همه تلاششان را کردند تا ذهنها سمت #دختر_آبی منحرف شود، حالا در آستانه #اربعین (بزرگ ترین اجتماع تاریخ بشر) همه تلاششان این است که ذهن ها بر رفتن زنان به استادیوم متمرکز شود! فعلا هر بحثی پیرامون این اتفاقات بازی در پازل دیگری است؛ دنیای ما بزرگتر از این زرد بازی هاست.»


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/269559/«زردبازی»-رسانه-ها-برای-فراموشی-اجتماع-عظیم-اربعین
بستن   چاپ