پیام ویژه
مشارکت طرح‌های غرب کارون در خدمت‌رسانی به زائران حسینی
دوشنبه 22 مهر 1398 - 14:47:39
پیام ویژه - طرح‌های مختلف فعال در غرب کارون اعم از آزادگان شمالی، آزادگان جنوبی، یادآوران، یاران شمالی، نیروگاه غرب کارون و طرح خطوط لوله و تأسیسات جانبی انتقال نفت خام میدان‌های این منطقه، در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مشارکت فعالی داشته‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، شهرام فرضی، نماینده این شرکت در ستاد اربعین صنعت نفت با بیان این مطلب گفت: شرکت متن در مسیر عمل به مسئولیت اجتماعی با حضور فعال در نشست‌های این ستاد، اقدام به شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه طرح‌های توسعه‌ای مستقر در منطقه غرب کارون کرده است.
وی کانکس و ماشین‌آلات سبک و سنگین را از جمله اقلام تحویل‌شده به ستاد اربعین برشمرد و گفت: این همکاری‌ها تا پایان راهپیمایی اربعین ادامه خواهد داشت.
نماینده شرکت در ستاد اربعین با اشاره به نزدیکی نسبی طرح‌های توسعه‌ای این شرکت به مرز چذابه و با توجه به تعیین فرمانداری شهرستان هویزه به عنوان معین این منطقه، از تمرکز فعالیت‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت در مرز چذابه خبر داد و عنوان کرد: این اقدام‌ها با هدف تسریع در تأمین تدارکات و کمک به برقراری امنیت راهپیمایان اربعین حسینی انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: امسال ستاد ویژه‌ای متشکل از شرکت‌های تابع وزارت نفت با عنوان «ستاد اربعین حسینی صنعت نفت» شکل گرفت که شرکت مهندسی و توسعه نفت در این ستاد حضور دارد و توانسته است تا تاریخ سیزدهم مهرماه امسال با قرار گرفتن در جایگاه دومین شرکت از میان هفت شرکت فعال، مسئولیت‌های خود را با موفقیت انجام دهد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/270274/مشارکت-طرح‌های-غرب-کارون-در-خدمت‌رسانی-به-زائران-حسینی
بستن   چاپ