پیام ویژه
چهارمین مناظره 12 نامزد دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا/ سندرز: ترامپ فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 10:13:30
پیام ویژه - چهارمین مناظره 12 نامزد دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا درحالی برگزار شد که حمله به سیاست های ترامپ و مساله نالایق بودن وی، سرفصل موضع گیری های نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری بود.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، در همین خصوص برنی سندرز در چهارمین مناظره 12 نامزد دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا، ترامپ را فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا عنوان کرد.
تولسی گابارد نیز در انتقاد از عملکرد دولت آمریکا در خصوص سوریه خاطرنشان کرد که دست سیاستمداران ما در سوریه به خون آلوده است.
بیشتر بخوانید : استیضاح ترامپ به حالت تعلیق درآمد
اما جو بایدن از رقبای پر سر وصدای ترامپ که موضوع اوکراین گیت به چالشی بزرگ برای رییس جمهور آمریکا تبدیل شده و پای او را به استیضاح نیز باز کرده است، در این مناظره خاطرنشان کرد، تصمیم ترامپ درباره سوریه، شرم‌آورترین تصمیمی بود که یک رئیس‌جمهور در تاریخ مدرن آمریکا گرفته است.
بیشتر بخوانید : رای قانونگذاران آمریکایی به قطعنامه‌ای در مخالفت با راهبرد ترامپ در سوریه
رسوایی افشای فشار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به رییس جمهوری اوکراین برای انجام تحقیقات درباره پسر “جو بایدن” جهت تخریب وجهه این رقیب سیاسی ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا موسوم به “اوکراین گیت” زمانی به اوج خود رسید که با افشای محتوای مکالمه تلفنی ترامپ با رییس جمهوری اوکراین، «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که تا پیش از این در مقابل درخواست‌ها برای آغاز فرآیند استیضاح مقاومت کرده بود، رسماً خواستار شروع تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ شد.
بیشتر بخوانید : نیویورک تایمز: ترامپ، سوریه و خاورمیانه را خطرناک‌تر کرده است
جولیان کاسترو دیگر نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا نیز در این مناظره به سیاست های مهاجرتی ترامپ و مقابله دولت آمریکا با داعش تاخت و گفت: ترامپ بچه‌ها را در لب مرز داخل قفس می‌کند و به زندانی‌های داعش نیز اجازه می‌دهد فرار کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/270972/چهارمین-مناظره-12-نامزد-دموکرات-در-انتخابات-2020-آمریکا--سندرز--ترامپ-فاسدترین-رئیس‌جمهور-تاریخ-آمریکا-است
بستن   چاپ