پیام ویژه
جزیره ای مملو از آرامش
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 16:31:49
پیام ویژه -

مالزی دارای مکان های آرامشبخش و زیبای زیادی می باشد که پرسه زدن در دل آن ها برای هر توریستی لذتبخش می باشد. یکی از بهترین انتخاب هایی که در این شهر می توانید داشته باشید، جزیره پانگور لوت است که در ادامه توضیحات بیشتری از آن را شرح می دهیم.

پانگور لوت در واقع یک جزیره کوهستانی و خوش منظر است که درختان سر به فلک کشیده و آب های آبی رنگ آن را احاطه کرده اند. از آن جایی که این جزیره در منطقه ای کوهستانی قرار دارد، ارتفاع آن از سطح دریا زیاد می باشد برای مثال مرتفع ترین نقطه آن 1216 متر ارتفاع دارد. بیشترین شهرتی که این جزیره پیدا کرده، مدیون یک پارک ساحلی بسیار زیبا به نام " Pangkor Laut Resort " می باشد؛ این پارک به دلیل قرارگیری در نزدیکی چند هتل بین المللی و استراحتگاه ساحلی، در مواقع تعطیلات میزبان سیل عظیمی از گردشگران تور مالزی می باشد.

این جزیره 30 هزار نفر جمعیت دارد که منبع درآمد آن ها ماهیگری و البته صنعت توریستم می باشد. برای گشت و گذار در جزیره می توانید از مکان های مشخص شده ماشین یا موتور سیکلت کرایه کنید یا این که به وسیله دوچرخه دورتا دور جزیره را بگردید؛ البته تاکسی هم راه دیگری است که می توانید انتخاب نمایید. برای سفر به این جزیره دوست داشتنی و مملو از آرامش در هر فصل و زمانی می توانید اقدام کنید زیرا در تمامی فصول آب و هوای این منطقه مطلوب است و سفری جذاب را تجربه خواهید کرد.

اگر شما جزء آن دسته از توریست هایی هستید که به سواحل و جزایر زیبا علاقه دارید، تور تایلند هم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اما اگر به خرید کردن در مراکز خرید لوکس و معتبر علاقه مند هستید و می خواهید تفریحات مهیج را تجربه کنید، تور دبی برای شما جذابیت بیشتری دارد.


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/271049/جزیره-ای-مملو-از-آرامش
بستن   چاپ