پیام ویژه
افشاگری ناخواسته مجری شبکه وهابی از ماموریت روح الله زم +فیلم
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 18:26:58
پیام ویژه - مجری شبکه وهابی کلمه ناخواسته از ماموریت جدید روح الله زم پرده برداشت؛ ماموریتی که با بازداشت او ناکام ماند.

به گزارش جام نیوز ، بر کسی پوشیده نیست که وهابیت در اهل سنت و تشیع لندنی در میان شیعیان، دولبه یک قیچی اند که توسط انگلیس، برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان هدایت می شوند.
مواضع این دو گروه در ظاهر، کاملا متضاد با هم است؛ یکی به شدت عقاید شیعیان را مورد هجمه و دیگری علنا مقدسات اهل سنت را آماج توهین و ناشرا قرار می دهد اما نقطه مشترک هر دو جریان، جنجال سازی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی است.
جالب است که جریان وهابیت و جریان شیرازی که مقر اصلی هر دو گروه در لندن است، تاکنون اقدامی علیه یکدیگر نکرده اند.
حالا پس از شکست و ناکامی دو طرف در مقابله با جمهوری اسلامی، گویا اربابانشان تصمیم گرفته اند تا اتحاد پشت پرده این دو جریان را علنی کرده و هر دو را در یک شبکه در کنار یکدیگر قرار دهند تا تمام توان خود را معطوف مقابله با ایران کنند؛ وظیفه این اجرای این سناریو جدید هم بر عهده روح الله زم بوده است.
ابراهیم احراری، مجری شبکه وهابی کلمه، در برنامه ای درباره بازداشت روح الله زم، از این طرح غربی ها رونمایی کرده و تاکید نمود که مدیر آمدنیوز از آنها خواسته تا در کنار شیرازی ها در شبکه ای که قصد راه اندازی آن را داشته، حضور یابند.
ویدئو
106

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/271083/افشاگری-ناخواسته-مجری-شبکه-وهابی-از-ماموریت-روح-الله-زم--فیلم
بستن   چاپ