پیام ویژه
عباس اسماعیل بیگی؛
اگر فوتبال سیاسی نیست پس چرا فیفا پولهای پرسپولیس را بلوکه کرده؟ + عکس
دوشنبه 29 مهر 1398 - 00:05:38
پیام ویژه - مهدی ترابی بعد از اینکه در دقیقه 19 گل اول را به پیکان زد، شادی پس از گل جالبی انجام داد و یک شعار مکتبی و با بصیرت را روی پیراهن خود به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، مهدی ترابی بعد از اینکه در دقیقه 19 گل اول را به پیکان زد، شادی پس از گل جالبی انجام داد و یک شعار مکتبی و با بصیرت را روی پیراهن خود به نمایش گذاشت.
این بازیکن به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته بود: "تن‌ها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری"
در همین زمینه عباس اسماعیل بیگی لیدر با سابقه باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی اش نوشت: « اگر فوتبال سیاسی نیست پس چرا فیفا پولهای پرسپولیس را بلوکه کرده؟
محمد انصاری در سه روز تعطیلی لیگ در پیاده روی اربعین شرکت کرد و برخی کاسه داغ تر از آش شروع کردند به انتقاد کردن ولی اگر میرفت ترکیه یا تایلند ایرادی نداشت، حالا هم که مهدی ترابی روی پیراهنش کار ولایی کرده و نظر و تفکرش که قابل احترامه به نمایش گذاشته برخی بهشون فشار اومده و یادشون افتاده که فوتبال سیاسی نیست نمیدونم چرا این افراد وقتی برخی بازیکنان تیم های دیگر از جریانات سیاسی که به مزاجشان خوش می آمد مانند حرکت بازیکنان تیم رقیب در جریان دختر آبی و ... حمایت کردند اما امروز به خودشان اجازه میدهند به مهدی ترابی بی احترامی کنند!!!اگر شعارتان این است که فوتبال سیاسی نیست پس در هیچ زمینه ای نباید از رفتار سیاسی حمایت کنید و اگر انتقاد دارید ابتدا از فیفا انتقاد کنید که به دلایل کاملا سیاسی پولهای پرسپولیس را بلوکه کرده »


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/272163/اگر-فوتبال-سیاسی-نیست-پس-چرا-فیفا-پولهای-پرسپولیس-را-بلوکه-کرده؟---عکس
بستن   چاپ