پیام ویژه
ظریف: آمریکا خودش را قربانی یکجانبه‌گرایی‌اش می‌کند/دیگر کسی به امضای آمریکا اعتماد ندارد
دوشنبه 29 مهر 1398 - 12:03:39
پیام ویژه - وزیر خارجه با بیان اینکه آمریکا خودش را قربانی یکجانبه‌گرایی‌اش می‌کند گفت: باید مراقب باشیم ایالات متحده دوباره نتواند یکجانبه‌گرایی خودش را پوشش چندجانبه بدهد.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در همایش بین‌المللی «یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل» که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، با بیان اینکه یکجانبه‌گرایی با حقوق بین‌الملل ناسازگار است و با اشاره به خروج آمریکا از برجام و توافق‌های بین‌المللی دیگر گفت: کسی از این پس نمی‌تواند به امضای آمریکا اعتماد کند.
بیشتر بخوانید:
ظریف: صبر راهبردی ایران در قبال اروپا به پایان رسید ظریف: ما خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم/حاضرم قربانی شوم وی افزود: امروز برخی از کشورهای از ارزهایی به غیر از دلار استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد آمریکا خودش را قربانی یکجانبه گرایی خودش می‌کند.
ظریف تصریح کرد: آمریکا معتاد به تحریم است، البته کلمه تحریم یعنی ابزاری که کشورها از آن استفاده می‌کنند تا کشورها قوانین و مقررات را رعایت کنند ولی آمریکا با اقداماتش برای عدم اجرای قوانین تلاش می‌کند.
وی یادآور شد: باید مراقب باشیم آمریکا دوباره نتواند یکجانبه گرایی خودش پوشش چندجانبه بدهد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/272240/ظریف--آمریکا-خودش-را-قربانی-یکجانبه‌گرایی‌اش-می‌کند-دیگر-کسی-به-امضای-آمریکا-اعتماد-ندارد
بستن   چاپ