پیام ویژه
اردوغان: آمریکا به وعده‌اش عمل نکند عملیات را با قدرت بیشتر ادامه می‌دهیم
سه شنبه 30 مهر 1398 - 12:47:41
پیام ویژه - رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی پیش از سفرش به روسیه برای دیدار با پوتین گفت تنها در صورت خروج کامل کردها از مناطق شمال شرقی سوریه عملیات چشمه صلح متوقف می‌شود.
به گزارش گروه اخبار سیاسی پایگاه خبری رخ، به نقل از الجزیره، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در آنکارا در جمع خبرنگاران گفت که کشورش همواره بر تمامیت و وحدت ارضی سوریه تاکید کرده است و با روسیه برای حفاظت از تمامیت ارضی سوریه و پایان دادن به تروریسم در شمال سوریه همکاری می‌کند.
وی در ادامه به دیدار امروزش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت که با وی درباره نحوه پیشرفت عملکرد کمیته قانون اساسی سوریه گفتگو خواهد کرد.
اردوغان در ادامه تهدید کرد اگر آمریکا به وعده‌هایش برای عقب نشینی کردها از شمال سوریه عمل نکند با قدرت بیشتر عملیاتمان را از همان جا که متوقف کردیم ادامه می‌دهیم.
بیشتر بخوانید:
ترکیه: کردها بروند، عملیات متوقف می‌شود/اروپا باید قدردان ترکیه باشد/ تمدید آتش‌بس ممکن نیست پزشکان بدون‌مرز: بیش از 5 هزار سوری در عملیات ترکیه آواره عراق شدند پامپئو: ترامپ آماده توسل به زور نظامی علیه ترکیه است اردوغان: حرف سرزمین و ثبات ملت‌مان در وسط باشد به اجازه کسی نیاز نداریم اردوغان خواستار عقب‌نشینی شبه‌نظامیان کُرد تا عمق 32 کیلومتری سوریه شد

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/272619/اردوغان--آمریکا-به-وعده‌اش-عمل-نکند-عملیات-را-با-قدرت-بیشتر-ادامه-می‌دهیم
بستن   چاپ