پیام ویژه
فیلم| واکنش تند عالم اهل سنت به رسانه‌های وهابی
سه شنبه 14 آبان 1398 - 04:15:40
پیام ویژه - ماموستا نقیبی: امروز رسانه‌هایی از پیاده‌روی اربعین ناراحت هستند که از طرف حامیان آمریکا و اسرائیل کودک‌کش پشتیبانی می‌شوند .آنها در حکومتهای درباری‌ای هستند که با پول آنها کسانی تربیت می‌شوند که در ملاعام سرمسلمانان را می‌برند!

به گزارش جام‌نیوز، "ماموستا دکتر عابد نقیبی" از علمای اهل سنت، با تاکید بر وحدت مسلمین به تفرقه افکنی شبکه‌های وهابی بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: در مراسم پیاده‌روی اربعین که از بزرگترین شعائر دینی است اهل‌سنت و شیعیان و حتی از سایر مذاهب از کشورهای مختلف شرکت کردند که موجب خشمگینی دشمنان وحدت اسلامی از جمله برخی شبکه‌های ماهواره‌ای "مذهب علیه مذهب" شده است و آن‌ها را به تکاپو انداخته است.
تجربه نشان داده است که هر وقت مخالفان وحدت امت اسلامی از اتفاقی خشمگین شده و علیه آن موضع گرفتند، آن اتفاق به نفع مسلمانان بوده و به همین دلیل موجبات خشمگینی آنها را فراهم کرده است.
ما اهل سنت امام حسین را سید شباب اهل‌جنت می‌دانیم و در احادیث به کرات مشاهده می‌کنیم که چقدر پیامبر بزگوار اسلام به امام حسن و امام حسین علیهم‌السلام علاقه وافری داشته‌اند و حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام داریم که قبل از حادثه عاشورا به آن واقعه اشاره می‌کند.
امروز کسانی از پیاده‌روی اربعین ناراحت هستند که خودشان در دامن حکومت‌هایی هستند و کانال‌های ماهوراه‌ای‌شان از طرف حامیان آمریکا و اسرائیل کودک‌کش پشتیبانی می‌شوند.
اینان همان‌هایی هستند که علمایی به زیارت قبور صالحان، پاکان، پیامبران و اهل بیت رسول اکرم توصیه می‌کنند را مصلحت اندیش و درباری می‌خوانند؛ شما خودتان در در دامن درباری‌ها هستید! خودتان در دامن حکومت‌هایی هستید که با پول آنها کسانی تربیت می‌شوند که در ملاعام سر مسلمان را می‌برند!
سخنان ماموستا نقیبی

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/276553/فیلم|-واکنش-تند-عالم-اهل-سنت-به-رسانه‌های-وهابی
بستن   چاپ