پیام ویژه
بدهی مالیاتی 2 هزار میلیارد تومانی یک بانک
چهارشنبه 15 آبان 1398 - 11:40:57
پیام ویژه - نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: یک بانک دو هزار میلیارد تومان بدهی معوق مالیاتی دارد و کل درآمد مالیاتی فارس تنها دو هزار و١6٠ میلیارد است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: یک بانک دو هزار میلیارد تومان بدهی معوق مالیاتی دارد و کل درآمد مالیاتی فارس تنها دو هزار و١6٠ میلیارد است.بهرام پارسایی شامگاه سه شنبه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور بیان کرد: دو هزار و ١6٠ میلیارد مالیات استان در سال گذشته است و تنها یک بانک در استان فارس دو هزار میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد.
وی افزود: قانون حذف سود مرکب توسط مجلس مورد تصویب قرار گرفت اما توسط نهاد های بالادستی باعث شد این موضوع رد شود و در موضوع fatf هنوز مورد تصویب شورای نگهبان قرار نگرفته است و هنوز بلاتکلیف است.
پارسایی تاکید کرد: رتبه کسب و کار کشور به گونه ای است که باید این میزان کاهش بیابد.سخنگوی کمیسیون اصل ٩٠ متذکر شد: قدرت ها و بنیاد های بزرگ اقتصادی نیز باید میزان مالیات های آنان مشخص شود و شفافیت در این بخش نیز وجود داشته باشد. مردم و دولت نباید به جای بخش های که مالیات پرداخت نمی کنند تقاص بدهند.
او پیشنهاد داد: سطح اختیارات استاندار فارس باید بیش از پیش افزایش یابد و مدیران بخش بانکی نیز باید در استان ها افزایش یابد و آزاد راه اصفهان و شیراز نیز تخصیص تسهیلات داشته باشد تا امکان بهره برداری از آن فراهم باشد .
تابناک
2025

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/276912/بدهی--مالیاتی--2--هزار--میلیارد--تومانی--یک--بانک
بستن   چاپ