پیام ویژه
معاون سیاسی وزیر امور خارجه وارد مسکو شد
جمعه 17 آبان 1398 - 12:02:26
پیام ویژه - معاون سیاسی وزیر امور خارجه به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه با عنوان (انرژی هسته‌ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) وارد مسکو شد.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، «سیدعباس عراقچی» به نمایندگی از ایران در این کنفرانس و در پنل اختصاصی با موضوع توافق هسته‌ای ایران، آخرین وضعیت برجام را تشریح خواهد کرد.
کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه (‌انرژی هسته‌ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) یکی از بزرگترین کنفرانس‌ها با موضوع هسته‌ای است که از امروز به مدت سه روز با حضور 40 کشور و 250 شخصیت بین‌المللی در مسکو برگزار خواهد شد.
در این کنفرانس که نمایندگانی از سازمان‌های بین‌المللی IAEA،CTBTO، UNODA نیز حضور خواهند داشت موضوعاتی مانند کنترل تسلیحات بین روسیه و آمریکا، جنبه‌های مختلف برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) – تنش‌های خاورمیانه – عدم پیشرفت در خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی و سایر موضوعات مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
بیشتر بدانید:
سفر عراقچی به مسکو برای شرکت در بزرگترین کنفرانس‌ هسته‌ای عراقچی: کشورهای باقیمانده در برجام بدانند که زمانی کمی در اختیار دارند رایزنی عراقچی و ریابکوف در آستانه ورود ایران به گام چهارم در این پنل «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه، «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و «فو کونگ» مدیر کل دپارتمان کنترل تسلیحات و خلع سلاح وزارت خارجه چین نیز سخنرانی می‌کنند

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/277376/معاون-سیاسی-وزیر-امور-خارجه-وارد-مسکو-شد
بستن   چاپ