پیام ویژه
آمادگی کامل منطقه آذربایجان شرقی برای تامین سوخت مناطق زلزله زده
جمعه 17 آبان 1398 - 13:29:49
پیام ویژه - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده و جایگاه‌های این استان خبر داد.

ابوالفضل روح الهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا گفت: در نخستین دقایق وقوع زلزله ضمن هماهنگی با مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی و فرمانداران شهرستان‌های میانه و سراب، همکاران خود را به مناطق زلزله زده به ویژه روستای ورنکش در بخش ترکمنچای (دچار بیشترین خسارت شده است) اعزام و مستقر کردیم و بوسیله گالن و وانت سوخت موردنیاز اهالی روستا تامین شد.
وی با تاکید بر آسیب ندیدن تاسیسات، چهار انبار نفت منطقه و جایگاه‌ها افزود: تمامی زیرساخت‌های سوخت‌رسانی استان به طور کامل آماده تامین سوخت موردنیاز مردم و نیروهای امدادی مناطق زلزله زده است.
روح الهی تصریح کرد: سوخت مورد نیاز خودروها نیز به صورت ویژه (اعتباری و نقدی) به تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه ارسال شده و هم اکنون سوخت به میزان کافی در جایگاه‌ها موجود است و سوختگیری خودروها طبق روال عادی ادامه دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای سوخت‌رسانی به واحدهای امدادی و خدمات رسان تصریح کرد: با توجه به ارسال سوخت مضاعف به جایگاه‌ها، مشکلی به لحاظ تامین سوخت خودروهای امدادی وجود ندارد و با توجه به ذخیره‌سازی مناسب سوخت، آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای امدادی هوایی نیز وجود دارد.
زلزله‌ای به بزرگی 5.9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 2 و 17 دقیقه و 3 ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی تَرْک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. این زمین لرزه استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل را هم لرزاند.
تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/277387/آمادگی-کامل-منطقه-آذربایجان-شرقی-برای-تامین-سوخت-مناطق-زلزله-زده
بستن   چاپ