پیام ویژه
نماینده نجف آباد فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد
دوشنبه 20 آبان 1398 - 11:55:33
پیام ویژه - نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در راستای شفافیت بیشتر عملکرد خود، میزان دقیق دریافتی اش از مجلس و ریز هزینه های دفاتر خود را به صورت رسمی منتشر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، ابوالفضل ابوترابی اعلام داشت: بنده نزدیک به22 میلیون تومان از مجلس حقوق دریافت می کنم که تمامی این مبلغ صرف هزینه های دفتر و کمک به مستمندان، چند خیریه و برخی موسسات فرهنگی به همراه کمک به اجرای برخی طرح های عمرانی در سطح حوزه انتخابیه می شود.
ابوترابی با اشاره به ورودش به مجلس از جایگاه دادستانی اضافه کرد: طبق قانون بنده همچنان حقوق بگیر دستگاه قضایی هستم که بسته به شرایط بین 30 تا 50درصد این مبلغ نیز به مصرف امور ذکر شده می رسد و مابقی به مخارج شخصی و خانوادگی بنده اختصاص پیدا می کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطر نشان کرد: پس از سال ها حضور در دستگاه قضایی و دو دوره نمایندگی مجلس، تنها دارایی بنده یک منزل مسکونی دو طبقه با زیربنای تقریبی دویست متر مربع و یک خودروی سواری سمند است و همان طور که بارها نیز تاکید کرده ام، هر کسی هر گونه املاک، مستغلات یا دارایی دیگری از بنده سراغ دارد می تواند معرفی کند تا به نام همان شخص انتقال مالکیت پیدا کند.
ابوترابی که عضو کمیسیون شاهد و ایثارگر مجلس و از جوان ترین منتخبان مردم در ساختمان بهارستان به شمار می آید، ادامه داد: خودروی سمند دوره اول را به خیریه غنچه های بهشت در کرون اهدا کرده و در دوره دهم نیز با فروش خودروی سراتو که به نمایندگان داده شد، باقیمانده هزینه تامین یک دستگاه آمبولانس دویست میلیون تومانی برای همین خیریه پرداخت گردید.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دوره نهم مجلس خاطر نشان کرد: سه دختر سه تا 9سال دارم و بستگان درجه اول بنده تاکنون کوچکترین استفاده ای از جایگاه نمایندگی مجلس نکرده اند. از تسهیلات قرض الحسنه ای نیز که مجلس طی هر دوره بنا به درخواست نمایندگان تخصیص می دهد، بنده 140میلیون تومان دریافت کرده ام که تمامی این مبلغ هم مطابق اسناد موجود در زمینه توسعه زیرساخت های خیریه غنچه های بهشت مصرف شده است.
ابوترابی در پایان گفت: 6میلیون تومان از حقوق ماهیانه هر نماینده مربوط به تامین خانه مسکونی در تهران است که بنده با اختصاص این مبلغ به امور خیریه غنچه های بهشت، از اسکان خانواده ام در تهران صرف نظر کرده و تمامی شش سال اخیر به جز اولین سال دوره نهم را در اتاق کارم می خوابم. مشابه این اقدام را نمایندگان دیگری مانند حاجی دلیگانی نماینده فعلی شاهین شهر و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد نیز انجام می دهند.
هر دو تا سه نماینده مجلس، یک دفتر کاری مشترک دارند که بخشی از آن به وسیله دکوراسیون موجود از قسمت اداری جدا شده تا نمایندگان امکان استراحت جزئی یا انجام برخی امور شخصی خود را داشته باشند که ابوترابی از همین فضا برای خوابیدن در مجلس استفاده می کند.
ریز هزینه های دفاتر ابوالفضل ابوترابی
در ادامه نیز می توانید ریز هزینه های ماهیانه دفاتر ابوالفضل ابوترابی در تهران، نجف آباد و تیران و کرون را مشاهده کنید:
– 4 میلیون و دویست هزار تومان پرداخت دستمزد برای 7نفر از پرسنل دفاتر
از این تعداد یک نفر به صورت اداره کار حقوق دریافت کرده و بقیه در قالب حق الزحمه دریافتی دارند.
– 1میلیون و 800هزار تومان کمک به افراد بی بضاعت
– 3 میلیون و 133 هزار تومان کمک به موسسات و مجموعه های فرهنگی تازه تاسیس
– 6میلیون تومان کمک به خیریه های مختلف از جمله خیریه غنچه های بهشت مخصوص نگهداری شبانه روزی از معلولان جسمی و ذهنی، خیریه درمان سرطان زیتون و چند خیریه تازه تاسیس در نقاط محروم حوزه انتخابیه
– 4میلیون تومان اختصاص به هزینه های دفاتر نماینده شامل آب، برق، گاز و تلفن به همراه هزینه های مربوط به تردد به تهران
– حدود 3میلیون تومان از باقیمانده حقوق22 میلیون تومانی مجلس نیز برای مصارف پیش بینی نشده اختصاص پیدا کرده است که از جمله آن ها می توان به پرداخت اقساط مربوط به 60 میلیون تومان اقساط تسهیلات دریافتی توسط دو خیریه درمان سرطان و خیریه زنان بی سرپرست به همراه تسویه تسهیلات 30 میلیون تومانی اخذ شده برای ساختمان شوراهای احل اختلاف شهرستان نجف آباد و تهیه نقشه های مجموعه چهارسوق در بافت مرکزی نجف آباد با هزینه بالغ بر پنجاه میلیون تومان اشاره کرد که به صورت اقساط تسویه شد.
آخرین خبر

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/278370/نماینده-نجف-آباد-فیش-حقوقی‌اش-را-منتشر-کرد
بستن   چاپ