پیام ویژه
اولین کابینه فراحزبی عراق در شرف تشکیل است
سه شنبه 21 آبان 1398 - 10:59:47
پیام ویژه - در میان اعضای کابینه جدید عبدالمهدی چهره‌های جوان با مدارک عالی به چشم می‌خورند، در حالی‌که نام سه زن در لیست دیده می‌شود.

به گزارش جام نیوز ، شنیده‌ها حکایت از این دارند که نخست وزیر عراق به زودی تغییرات وسیعی را در کابینه خود انجام داده و شاهد چهره جدیدی از کابینه در عراق خواهیم بود.
پایگاه خبری عراقی «المسله» در این باره گزارش داد که عادل عبدالمهدی در صدد انجام آخرین اقدامات برای انجام تغییراتی ریشه‌ای در ساختار کابینه خود است به نحوی که دیگر خبری از احزاب در آن وجود نداشته باشد.
بر اساس آنچه که در شبکه‌های اجتماعی عراقی هم‌اکنون دست به دست می‌شود عبدالمهدی اعضای جدید کابینه خود را به طور کلی از چهره‌های جدیدی که به هیچ حزبی، نه در گذشته و نه حال، وابستگی ندارند، انتخاب کرده است.
در میان اعضای کابینه جدید عبدالمهدی چهره‌های جوان با مدارک عالی به چشم می‌خورند، در حالی‌که نام سه زن در لیست دیده می‌شود.
منابع نزدیک به عبدالمهدی خبر دادند قرار است اعضای جدید کابینه در سه مرحله تقدیم پارلمان شده به نحوی که کابینه تا اوایل دسامبر آینده (20 روز دیگر) کاملا تغییر کرده باشد.
به گفته این منابع عبدالمهدی در حال بهره‌گیری حداکثری از فشار جامعه است و از این اهرم برای دور کردن احزاب از اطراف کابینه‌اش استفاده می‌کند. او هم‌اکنون موفق شده احزاب و پارلمان را به طور یکپارچه در مقابل ملت قرار داده و از این طریق قصد دارد با خنثی کردن تلاش برخی احزاب برای سهم‌خواهی، برنامه‌های خود را به اجرا بگذارد

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/278484/اولین-کابینه-فراحزبی-عراق-در-شرف-تشکیل-است
بستن   چاپ