پیام ویژه
حذف مایکل جکسون از یک انیمیشن محبوب
جمعه 24 آبان 1398 - 23:00:30
پیام ویژه - ماجرای تجاوز مایکل جکسون به کودکان در مستند «ترک ناکجا آباد» موجب شد تا یکی از قسمت‌های قدیمی کارتون «سیمپسون‌ها» با حضور وی از سرویس جدید پخش ویدئوی دیزنی حذف شود.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایندیپندنت فارسی، یکی از قسمت‌های قدیمی کارتون «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) با حضور مایکل جکسون، از سرویس جدید پخش ویدئوی دیزنی حذف شده است.
این اتفاق پس از آن رخ داد که مستندی درباره او به نام "ترک ناکجاآباد" ثابت می کرد سلطان موسیقی پاپ به کودکان تجاوز می کرده. کارگردان درباره تصمیم به حذف او از این کارتون می‌گوید: تنها کاری که می‌شد انجام داد، حذف این قسمت بود.
این ستاره پاپ صدای یکی از شخصیت‌های کارتون را ایفا کرد و آهنگی برای افتتاحیه فصل سوم این کارتون در سال 1991 نوشت با نام «پدر مجنون سرخوش» (Stark Raving Dad).
او صدای لئون کومپوسکی را در این قسمت ایفا کرد، مردی که در تیمارستان با هومر سیمپسون دیدار داشته و ادعا می‌کند پادشاه موسیقی پاپ است.
بعد از پخش فیلم «ترک ناکجاآباد» (Leaving Neverland)، مستندی که در آن وید رابسون و جیمز سیفچاک این خواننده را متهم کردند در کودکی از ایشان سو‌استفاده جنسی کرده است، در ماه مارس آن قسمت از شبکه‌های تلویزیونی حذف شد.
جیمز ال بروکس، تهیه‌کننده این کارتون اضافه کرد: «من مخالف هر نوع کتاب‌سوزی و سانسور هستم. ولی این کتاب ماست و ما اجازه داریم بخشی از آن را حذف کنیم.»
ورثه آقای جکسون به شدت تمام اتهامات مبنی بر سواستفاده جنسی از کودکان توسط این خواننده را انکار کرده‌اند.
این اقدام از سوی سازندگان این کارتون مشهور می تواند به این معنا باشد که پذیرفته اند مایکل جکسون که چهره ای دوستدار کودکان از خود نشان می داد از آنها سوءاستفاده می کرد.
115

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/279726/حذف-مایکل-جکسون-از-یک-انیمیشن-محبوب
بستن   چاپ