پیام ویژه
یک تیم اروپایی خواهان جذب ستاره استقلال + عکس
سه شنبه 12 آذر 1398 - 09:35:19
پیام ویژه - یک تیم اروپایی به دنبال جذب مدافع تیم فوتبال استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، میلاد زکی پور مدافع تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها دوران مصدومیت خود را پشت می‌گذارد با یک پیشنهاد خارجی رو به رو شده است.
زکی پور مدافع آبی پوشان همچنان برای رسیدن به آمادگی بدنی به ریکاوری بیشتر نیاز دارد. اکنون این بازیکن با پیشنهاد تیم دنهاگ هلند مواجه شده و باید دید وضعیت این بازیکن در نیم فصل به چه شکل خواهد بود. زکی پور با استقلال قرارداد دارد و شرط این انتقال موافقت باشگاه استقلال است.

زکی پور چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت نه در تمرینات استقلال است و نه در بازی‌های این تیم و احتمال دارد داستان زکی پور و پیشنهاد دن هانگ چیزی شبیه سرماخوردگی صیادمنش و فنرباغچه باشد.
خبرهای داغ پیشنهادی:
یاد بگیر جناب آقای شماره 10 پرسپولیس!/ کاش نگاهی هم به همتای استقلالی خود می کردید! + عکس طوفان استقلال در نقل و انتقالات زمستانی؛ مهاجم خارجی اولین هدف آبی‌ها لیست خروجی پُر سر و صدای پرسپولیس؛ باورش هم سخت است؛ چه ستاره هایی؟! + تصاویر خبر داغ نقل و انتقالاتی / استقلال به دنبال استعداد جدید باشگاه سایپا + عکس استقلال نهنگ آبی می‌شود؛ قاتل پرسپولیس به استقلال می‌پیوندد! + عکس رسمی؛ فدراسیون با شروط برانکو موافقت کرد! + عکس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/284448/یک-تیم-اروپایی-خواهان-جذب-ستاره-استقلال---عکس
بستن   چاپ