پیام ویژه
بیرانوند: برانکو انتخاب خوبی برای تیم ملی است
شنبه 16 آذر 1398 - 20:34:35
پیام ویژه - علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس که به تازگی از مراسم برترین‌های فوتبال آسیا برگشته است، شب گذشته با شرکت در برنامه ورزش از نگاه دو در مورد مسائل مختلف صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس که به تازگی از مراسم برترین‌های فوتبال آسیا برگشته است، شب گذشته با شرکت در برنامه ورزش از نگاه دو در مورد مسائل مختلف صحبت کرده است. بیرانوند در مورد عملکرد ویلموتس در تیم ملی گفت: «ویلموتس مربی‌ای بود که خیلی دوست داشت تیمش هجومی کار کند و خیلی زود بازیکنان جدید را به تیم ملی دعوت کند. این تغییرات ویلموتس به نظرم من خیلی زود بود. او نباید به این زودی بازیکنان را عوض می‌کرد و به ترکیب قبلی دست می‌زد. بازیکنانی داشتیم که در اولین اردوی خود در تیم ملی، در ترکیب تیم هم به میدان رفتند.
ویلموتس آدم مهربانی بود و با همه‌ی بچه‌ها هم گرم بود. حالا مردم، رسانه‌ها و پیشکسوت‌ها فشار آورده‌اند روی تیم ملی و آقای تاج هم تصمیمی گرفته و فکر می‌کنم آقای تاج برای آینده تیم ملی هر تصمیمی می‌گیرد باید تصمیمی باشد که برای تیم ملی خوب باشد و مردم ایران را خوشحال کند».
بیرانوند در مورد اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی در یکقدمی نیکمت تیم ملی قرار دارد هم گفت: ««من 3 سال با آقای برانکو در پرسپولیس بوده‌ام و اگر قرار باشد برانکو برای تیم ملی انتخاب شود او را یک مربی خارجی نمی‌بینیم، برانکو را یک مربی ایرانی می‌بینم چون تمام بازیکنان ایران را می‌شناسد. زمانی که برانکو مربی پرسپولیس بود و آقای کی‌روش مربی تیم ملی، حدود 8 بازیکن تیم ملی در پرسپولیس بازی می‌کردند و می‌توان گفت برانکو خودش یک تیم ملی را تمرین می‌داد. اگر قرار به عوض کردن سرمربی تیم ملی باشد برانکو انتخاب خیلی خوبی است».
بیرانوند که بعد از جام جهانی 2018 روسیه همیشه صحبت لژیونر شدنش بود، در مورد وضعیت لژیونر شدنش گفت: «با باشگاه پرسپولیس 2 فصل دیگر قرارداد دارم اما بندی در قراردادم است که اگر پیشنهاد خارجی داشت باشم با پرداخت 700 هزار دلار که حدود 9 میلیارد تومان می‌شود به باشگاه پرسپولیس، می‌توانم از این تیم جدا شوم. خودم بازی در لیگ انگلستان را دوست دارم ولی نمی‌خواهم در سن 26 سالگی به تیم‌های ضعیف بروم».
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در مورد شایعه مشورت کالدرون با او در مورد چیدن ترکیب پرسپولیس گفت: «این صحبت‌ها من را خیلی ناراحت کرد. اصلا این موضوع وجود ندارد. آقای کالدرون اصلا اجازه نمی‌دهد کسی در مورد ترکیب تیم با او صحبت کند. من و بازیکنانی مثل سید جلال چون چند سال است که با هم هستیم و آقای کالدرون هم بعضی اتفاق‌هایی که می‌افتد را خوب با آن‌ها در ارتباط نبوده، ما با کالدرون صحبت کردیم که باید حواسش باشد. حتی من به کالدرون گفتم که امسال سال خیلی سختی دارید چون پرسپولیس 3 فصل قهرمان شده و امسال طبیعی است که نخواهند پرسپولیس قهرمان شود اما ما باید همه تلاش خودمان را بکنیم تا روز آخر در بین تیم‌های مدعی باشیم».
بیرانوند در مورد توییت مازیار ناظمی که پیش از مراسم برترین‌های آسیا گفته بود بیرانوند برنده نمی‌شود و ناراحتی‌اش از این توییت هم گفت: «من وقتی برای مراسم رفتم خیلی امیدوار بودم. به گوش من رسیده بود که بازیکن قطری به مراسم نمی‌آید و رسانه‌ها هم گفته بودند اگر نیاید شانس من زیاد است. با رسیدن به هنگ‌کنگ و بعد از آن توییت متوجه شدم که انتخاب نشده‌ام. آقای ناظمی آدم بزرگی است و من هم آدمی نیستم که از ایشان ناراحت بشوم. آقای ناظمی به وکیل من آقای سلیمانی زنگ زده و گفته بود: «من آمدم کاری بکنم که شاید فشار مردم و رسانه‌ها روی AFC بتواند این انتخاب را برگرداند!» من دوست داشتم مردم ما تا روز آخر امیدوار باشند که این اتفاق رخ نداد».
دروازه‌بان پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی در بازی ذوب‌آهن هم گفت: «آقای کالدرون قبل از رفتن من به آقای انصاری‌فرد گفته بود: «اگر قرار است علیرضا بهترین بازیکن آسیا شود به این مراسم برود ولی اگر برنده نمی‌شود به مراسم نرود چون تیم ما بازی دارد». آقای انصاری‌فرد هم گفته بود علیرضا می‌رود اما روز سه شنبه در تمرینات ما شرکت می‌کند.
متاسفانه من روز چهارشنبه که تیم باید اصفهان می‌رفت صبح به تهران رسیدم و به نظر من آقای کالدرون بهترین تصمیم را گرفت و از رادو در بازی روز پنجشنبه مقابل ذوب‌آهن استفاده کرد. تصمیم کالدرون عادلانه بود چون من 4 جلسه با تیم تمرین نکرده بودم. با وجود رادو خیال من راحت است که اگر نتوانم به دلیل مصدومیت یا محرومیت بازی کنم، دروازه‌بان خوبی داریم که خوشبختانه با حضور او توانستیم برد خوبی مقابل ذوب‌آهن کسب کنیم».
451

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/286029/بیرانوند--برانکو-انتخاب-خوبی-برای-تیم-ملی-است
بستن   چاپ