پیام ویژه
حمایت معیشتی دهم و یارانه بیستم هر ماه واریز می‌ شود
دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:01:36
پیام ویژه - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و 20 هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، محمد باقر نوبخت در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری افزود: یارانه نقدی آذر بجای بیست و ششم 20 آذر به حساب خانوارها واریز خواهد شد.
وی در ادامه گفت: سال آینده 13 سد جدید افتتاح خواهد شد و در مجموع 30 طرح آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.نوبخت افزود: امسال و پارسال 836 کیلومتر راه آهن افتتاح کردیم و بیش از 1200 کیلومتر راه آهن دیگر نیز در دو سال آینده افتتاح خواهد شد.وی گفت: 400 کیلومتر بزرگراه جدید سال آینده افتتاح خواهد شد.
نوبخت اظهارداشت: 1500 میلیارد تومان دیگر برای گازرسانی به روستاها و بیش از 2000 میلیارد تومان برق رسانی روستایی اختصاص خواهد یافت.رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 1.5 میلیارد دلار از دو سال قبل با کسب اجازه از مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد شغل اختصاص یافته که تاکنون 1 میلیارد و 225 میلیون دلار آن پرداخت شده است.
نوبخت افزود: سال گذشته 13 هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال هزینه کردیم.وی گفت: حتی صندوق بین المللی پول نیز اعلام کرده است که اقتصاد ایران سال آینده از رکود خارج خواهد شد.به گفته نوبخت؛ در سال آینده 8 میلیارد دلار از پول فروش نفت را برای واریز به عنوان سهم صندوق توسعه ملی پیش بینی کرده‌ایم.
او گفت: دولت اکنون 4 میلیون میلیارد تومان دارایی دارد که در سال آینده قسمتی از منابع بودجه از راه مولدسازی بخشی از این دارایی‌ها تامین و محقق خواهد شد.نوبخت افزود: 6500 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن خودروها در سال آینده در نظر گرفته‌ایم.
تابناک
2025

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/286660/حمایت--معیشتی--دهم--و--یارانه--بیستم--هر-ماه--واریز--می‌-شود
بستن   چاپ