پیام ویژه
استقلال ویران شد؛ استراماچونی را فراری دادند!
دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:01:54
پیام ویژه - آندره‌آ استراماچونی رسماً به همکاری خود با باشگاه استقلال پایان داد، تا آبی‌های صدرنشین رسماً با ایست قلبی بزرگی روبرو شوند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، آنچه که رقم خورده به قدری تلخ و به دور از باور است که در این لحظه نمی‌توان هیچ استدلال مناسبی را برای توجیه آن یافت و تنها می‌توان به سوءمدیریت مدیران استقلال در این روزهای سخت اشاره کرد! جایی که استقلال دوباره جان گرفته به دست امیرحسین فتحی و تصمیمات عجیبش بار دیگر بی‌جان شد و در بطن حواشی و درگیری‌ها قرار گرفت!
به آندره‌آ استراماچونی باید حق داد، به زمان ناکامی و کسب نتایج ضعیف، او و دستیارانش در کانون انواع و اقسام اتهامات قرار گرفتند و به وقت صدرنشینی نیز به حال خود رها شدند! به واسطۀ انتقال پیش‌پرداخت مدیران باشگاه از طریق راه‌های نامرسوم، برای او در ایتالیا پرونده‌های سنگین مالی ایجاد شد و وعده‌های پوچ باشگاه به این مربی، عملاً استراماچونی ثابت کرد که نباید با رقیب‌های خارجی بجنگد، بلکه باید با موانع درون تیمی دست و پنجه نرم کند!

حال هواداران استقلال را باید دریافت! وزارت ورزش خیلی پیش‌تر از این‌ها می‌توانست نسبت به سوءمدیریت امیرحسین فتحی ورود کند و استقلال را از این منجلاب نجات دهد، اما این اتفاق رخ نداد تا آیندۀ تاریک مدیریت آبی‌ها بالاخره ضربۀ خود را به تمام زحمات هواداران و تیم بزند و استراماچونی را فراری بدهد!

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/286665/استقلال-ویران-شد؛-استراماچونی-را-فراری-دادند!
بستن   چاپ